Analiza eToro: În ciuda controverselor, Sydney Sweeney contribuie la succesul American Eagle

I.S.
Comunicate de presă / 5 septembrie, 14:40

Analiza eToro: În ciuda controverselor, Sydney Sweeney contribuie la succesul American Eagle

American Eagle Outfitters, un important retailer de îmbrăcăminte din SUA, cu magazine în Europa şi prezenţă online şi în România, a devenit cel mai recent brand care demonstrează impactul crescând al promovării de către vedete asupra vizibilităţii sale pe piaţă şi a performanţei comerciale, potrivit unui comunicat eToro emis redacţiei. Pe măsură ce retailerii continuă să se confrunte cu o cerere slabă din partea consumatorilor pentru articole considerate discreţionare, aceştia se întrec să semneze contracte cu cele mai populare vedete - sportivi, actori, cântăreţi - încercând şi adesea reuşind să transforme popularitatea acestora în vânzări reale.

American Eagle a investit strategic în campanii cu personalităţi de renume, precum actriţa Sydney Sweeney, nominalizată la Emmy şi faimoasă pentru rolurile sale din serialele „Euphoria” şi „The White Lotus”, şi starul NFL Travis Kelce (logodnicul lui Taylor Swift). Retailerul american a reuşit să valorifice influenţa culturală a starurilor - şi chiar controversele - pentru a stimula implicarea clienţilor şi vânzările, ceea ce a dus la o creştere considerabilă a preţului acţiunilor companiei. Împreună, campaniile Sweeney şi Kelce au avut un impact important: numărul clienţilor a crescut cu peste 700.000, iar eforturile combinate de marketing au generat un număr uimitor de 40 de miliarde de impresii în online.

Acest trend de promovare a brandurilor de către staruri este vizibil şi la alte companii din domeniu care îşi intensifică eforturile pentru a atrage atenţia publicului într-un spaţiu foarte aglomerat. Astfel, mai multe branduri de îmbrăcăminte au obţinut un succes notabil în ultimii cinci ani prin lansarea de campanii de marketing cu actori, vedete pop sau superstaruri din sport. Adidas Originals a relansat în această vară linia sa iconică de adidaşi Superstar prin campanii cu Samuel L. Jackson, Missy Elliott, vedetele din fotbal Jude Bellingham şi Florian Wirtz şi rapperul Stormzy. Levi's are o campanie în curs cu Beyonce, despre care CEO-ul Michelle Gass a spus că a fost „un mare succes”.

Campania American Eagle cu Sydney Sweeney în rolul principal a fost lansată pe 23 iulie, înaintea sezonului crucial de revenire la şcoală, cu scopul de a revitaliza segmentul de denim al firmei, cu sloganul „Sydney Sweeney are blugi grozavi”. Cu toate acestea, campania publicitară a subliniat şi provocările marketingului modern, deoarece mesajul său a atras reacţii polarizate. În timp ce unii au lăudat tonul său jucăuş, alţii l-au criticat pentru că ar fi întărit standardele înguste de frumuseţe, provocând reacţii negative în rândul segmentelor de consumatori mai progresiste.

Potrivit sursei, cu toate acestea, American Eagle a exploatat în mod eficient controversa pentru a-şi menţine relevanţa culturală şi a-şi extinde acoperirea pe platformele sociale. Iniţiativa a generat o cerere directă de produse, atingând un nivel fără precedent de achiziţie de clienţi noi şi o creştere substanţială a traficului în magazine. Şi acest lucru nu se va opri aici, deoarece Sydney Sweeney va continua să facă parte din echipa American Eagle şi în a doua jumătate a anului, iar compania va introduce noi elemente în campanie, potrivit lui Craig Brommers, directorul de marketing al American Eagle (AEO).

Colaborarea cu Travis Kelce marchează şi ea o nouă evoluţie în strategia de marketing a American Eagle. Ca superstar al NFL devenit şi un simbol al modei masculine, Kelce a adus colecţia sa în ediţie limitată „AE x Tru Kolors” şi campania de marketing asociată la AEO. Acest parteneriat, care include lansarea colecţiei din 27 august şi pe cea din 24 septembrie, a fost programat strategic pentru a urma momentele importante din cariera lui Kelce, inclusiv logodna sa cu superstarul pop Taylor Swift, precum şi începutul sezonului de fotbal american - NFL, maximizând astfel expunerea media şi interesul consumatorilor. Campania lui Kelce a atras cumpărătorii mai tineri, în special cei atraşi de stilul streetwear şi cel atletic. Integrarea numărului mare de fani ai lui Kelce şi a stilului său distinct în linia de produse American Eagle va permite brandului să se conecteze cu un spectru mai larg de consumatori.

Importanţa acestor campanii susţinute de vedete nu poate fi subestimată: ele coincid cu schimbări semnificative atât în preferinţele consumatorilor, cât şi în peisajul mai larg al comerţului cu amănuntul şi arată eforturile pe care le depun companiile pentru a rămâne relevante. Pentru American Eagle Outfitters, campania actuală a avut un mare impact financiar. Deşi campania cu Sydney Sweeney a durat doar 10 zile din perioada raportată, compania a înregistrat în trimestrul al doilea venituri de 1,28 miliarde de dolari, peste estimarea de 1,24 miliarde de dolari, ceea ce reprezintă al doilea cel mai mare rezultat din istoria acesteia pentru un trimestru al doilea. Acest lucru indică o îmbunătăţire semnificativă faţă de primul trimestru şi validează acţiunile strategice ale companiei, care vor continua şi în trimestrele următoare. Succesul s-a reflectat şi în preţul acţiunilor, care a crescut cu aproape 38% ieri, în urma raportării rezultatelor financiare. De la un minim de puţin peste 9 dolari în iunie, preţul acţiunilor depăşeşte acum 18 dolari, ceea ce arată cât de important este pentru investitori să vadă rezultate semnificative în urma campaniilor de marketing de mare amploare.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

05 Sep. 2025
Euro (EUR)Euro5.0787
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3463
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4106
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8571
Gram de aur (XAU)Gram de aur496.3229

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
oaer.ro
targulnationalimobiliar.ro
roenergy.eu
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
targuldeturism.ro
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb