Ariston Thermo România a încheiat anul 2020 cu o creştere a cifrei de afaceri de 18%

Comunicate de presă / 31 martie 2021

Ariston Thermo România a încheiat anul 2020 cu o creştere a cifrei de afaceri de 18%

Ariston Thermo România a încheiat anul 2020 cu o creştere a cifrei de afaceri de 18%, obţinută pe fondul unor vânzări mai mari la toate gamele de produse din portofoliu, care includ centrale termice, boilere, pompe de căldură, termostate, sisteme solare şi aparate de aere condiţionat. Vânzările au fost susţinute de redefinirea stilului de viaţă al oamenilor pe fondul pandemiei de Covid 19, dar şi de creşterea înregistrată în segmentul construcţiilor, conform unui comunicat remis redacţiei.

"Anul 2020 a fost unul provocator pentru tot mediul de business, dar rezultatele Ariston Thermo România au rămas pozitive, ceea ce dovedeşte rezilienţa modelului nostru de afaceri, chiar şi într-un context atât de greu de anticipat, cum a fost pandemia. După un debut foarte bun al anului 2020, restricţiile impuse în lunile martie şi aprilie ne-au obligat să acordăm o atenţie sporită siguranţei angajaţilor şi nevoii de a asigura un echilibru între grija faţă de aceştia şi continuarea businessului în integralitatea sa. De asemenea, am luat măsuri pentru a strânge relaţiile cu partenerii noştri tradiţionali, înţelegând că toată piaţa are nevoie de solidaritate mai mult decât oricând." a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

Vânzările produselor de încălzire au fost influenţate de reorientarea atenţiei consumatorilor către casă, dar şi de o creştere susţinută a sectorului construcţiilor

Creşterile au fost stimulate de schimbarea radicală a stilului de viaţă al oamenilor, pe fondul crizei sanitare. Oamenii au petrecut mai mult timp acasă, au acordat mai multă atenţie căminului şi dotării acestuia. Astfel, s-au înregistrat rezultate în creştere la vânzările de boilere şi vânzările de centrale termice, două dintre segmentele principale ale companiei. De asemenea, a fost vizibilă concentrarea atenţiei consumatorilor pe mediul online, unde s-au efectuat mai multe vânzări comparativ cu anii precedenţi.

Cea mai importantă creştere a fost înregistrată pe segmentul comercial: peste 40% pentru cazanele industriale ELCO de puteri mari şi pompele de căldură. Creşterea a fost stimulată şi de lansarea de noi produse pe acest segment. Astfel, portofoliul de produse ELCO Heating Solutions, un brand german, parte a grupului Ariston şi destinat aplicaţiilor comerciale şi industriale, a fost consolidat cu noua gamă de cazane în condensare L Plus. Aceasta este formată din modelele murale THISION L PLUS şi de cele de pardoseală TRIGON L PLUS, ce oferă performanţe ridicate, instalare adaptabilă oricărui tip de instalaţie şi întreţinere simplă. Ambele tipuri de echipamente termice includ produse eficiente energetic, cu emisii de noxe foarte reduse şi cu o gamă variată de puteri adaptată oricărui tip de proiect comercial sau industrial.

"Începând din luna mai am asistat la o revenire continuă a vânzărilor şi, graţie unei strategii de afaceri adaptată contextului, am încheiat anul cu creştere pe toate gamele de produse. Mai mult, am profitat de creşterea pieţei locale de construcţii şi am lansat o nouă gamă de cazane în condensare L Plus, sub marca ELCO, destinată proiectelor noi sau celor aflate în reabilitare. Suntem conştienţi că efectele pandemiei se vor resimţi şi anul acesta şi se vor reflecta în revenirea lentă a economiei. Rămânem atenţi la evoluţiile pieţei, astfel încât să fim pregătiţi să valorificăm oportunităţile care vor apărea, cel mai probabil, în a doua jumătate a anului", continuă Drăguleanu.

Ariston Thermo pune accentul pe cercetare şi mizează pe conectivitate, eficienţă energetică şi soluţii inovatoare

Ultimii ani au adus schimbări importante în comportamentul consumatorilor, în condiţiile în care noile tehnologii câştigă teren, iar eficienţa energetică devine un criteriu tot mai important în alegerea echipamentelor de încălzire. Tocmai de aceea, Ariston îşi consolidează portofoliul de produse cu accent pe conectivitate, eficienţă energetică şi soluţii inovatoare, cum sunt pompele de căldură, care prezintă un potenţial ridicat de dezvoltare pe piaţa locală, sistemele solare sau centralele de pardoseală. Acest segment de produse se va dezvolta tot mai mult, pe măsură ce gradul de educare a consumatorilor va creşte şi avantajele acestor soluţii inovatoare, cu eficienţă energetică ridicată şi impact minim asupra mediului vor fi tot mai apreciate. Strategia Ariston Thermo România se aliniază astfel obiectivelor Grupului, care prevăd ca până în anul 2022 peste 80% din veniturile Ariston Thermo la nivel global să fie generate de soluţii care folosesc energie din surse regenerabile şi au eficienţă ridicată.

 

Planurile Ariston Thermo România pentru anul 2021 sunt în linie cu succesele înregistrate în 2020, compania având în plan lansarea de noi produse, dar şi o creştere a vânzărilor la produsele deja consacrate, prin extinderea reţelei de distribuţie şi service. De asemenea, Ariston Thermo România are în vedere lansarea unor măsuri noi pe zona de service, pentru a face mai sigură şi mai uşoară interacţiunea dintre clienţi şi specialiştii Ariston - un avantaj mai ales în contextul actualei pandemii.

Nu în ultimul rând, compania îşi propune să continue campania Ariston Comfort Challenge în beneficiul comunităţilor defavorizate.

"Ne bucurăm că am reuşit şi în 2020 să continuăm parteneriatul cu Crucea Roşie, organizând cea de-a treia ediţie a campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge. La această ediţie am donat 400 de boilere electrice de ultimă generaţie către 248 de instituţii din întreaga ţară, de care beneficiază în prezent peste 52.000 de copii şi vârstnici. Acest proiect ne responsabilizează şi ne aminteşte constant de unul dintre cele mai importante roluri ale unei companii în societate, rol pe care l-am conştientizat cu toţii îndeosebi anul trecut: acela de a contribui cum poate mai bine în comunitate. Vom continua iniţiativa noastră locală şi anul acesta", a încheiat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

În ultimii trei ani, peste 1.450 de echipamente performante de încălzire a apei au fost donate către 869 de instituţii de învăţământ, cămine de bătrâni şi centre medicale din ţară, oferind astfel acces la apă caldă pentru peste 170.000 de persoane. Aceasta iniţiativă vine în contextul localizării campaniei globale, Ariston Comfort Challenge, care a început în Groenlanda în 2018 şi prin care compania îşi propune sa ducă confortul chiar şi în locurile în care acesta pare imposibil de atins.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
APA NOVA
e-infra.ro
eximbank.ro
fngcimm.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

14 Iun. 2024
Euro (EUR)Euro4.9771
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6576
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2114
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9174
Gram de aur (XAU)Gram de aur347.5083

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
roenergy.eu
rommedica.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb