ASBC, divizia de retail a Grupului ASBIS, a lansat oficial primul magazin monobrand Bang & Olufsen din Europa. ASBIS este unul dintre cei mai mari distribuitori cu valoare adăugată şi furnizori de soluţii IT, robotice şi IoT din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Situat în Milano, magazinul reprezintă un reper major în colaborarea tot mai strânsă a Grupului ASBIS cu brandul emblematic Bang & Olufsen. Poziţionarea în renumitul cartier al modei din Milano îi subliniază statutul.
Magazinul oferă întreaga gamă de soluţii audio şi video de lux de la Bang & Olufsen, reflectându-i designul şi măiestria atemporale, perfecţionate vreme de un secol. Zone dedicate demonstraţiilor, concepute pentru a reproduce spaţii din locuinţe, oferă clienţilor ocazia de a descoperi cum ar putea suna produsele B&O în casele lor.
Programul Atelier al B&O - care le permite clienţilor să îşi personalizeze produsele cu culori şi materiale speciale - este prezentat la loc de cinste în showroom. O galerie de echipamente clasice, recreate, din trecutul B&O, subliniază istoria de un secol a mărcii, în avangarda lumii audio. O sală demo specială, privată, dedicată prezentării colecţiei exclusiviste Bang & Olufsen Ferrari, îmbunătăţeşte şi mai mult experienţa deosebită.
Potrivit sursei, magazinul emblematic din Milano este menit să devină un centru cultural vibrant, găzduind evenimente care să reunească pasionaţii de muzică şi design. Scopul echipei magazinului este de a depăşi graniţele funcţionale, de a fi mult mai mult decât un simplu spaţiu de vânzare.
„Suntem încântaţi să anunţăm deschiderea magazinului emblematic B&O în inima oraşului Milano, un oraş recunoscut pentru stilul, cultura şi eleganţa sa atemporală. Din 1925, Bang & Olufsen a creat experienţe magice în întreaga lume, iar acum, într-una dintre cele mai renumite capitale ale modei, invităm vizitatorii să exploreze în mod direct moştenirea bogată a mărcii şi designul inovator”, spune CEO-ul Bang & Olufsen Kristian Teär.
„Suntem mândri să extindem parteneriatul nostru de retail monobrand cu Bang & Olufsen prin deschiderea acestui magazin reprezentativ în Milano. Această locaţie nu este doar materializarea preocupărilor noastre de a oferi experienţe de lux de primă clasă, dar ne întăreşte şi hotărârea de a prezenta şi furniza soluţii audio inovatoare pe o piaţă cunoscută pentru cultura şi eleganţa sa. Invităm iubitorii de echipamente audio şi design să exploreze măiestria unică, longevitatea şi istoria Bang & Olufsen în acest oraş dinamic”, spune Serhei Kostevici, CEO al Grupului ASBIS.
Opinia Cititorului