Audienţă în creştere pentru Super Bowl

Ziarul BURSA #Sport /

"Fotbalul americanilor" reuşeşte să stârnească interes la nivel global cu ocazia marii finale a campionatului. Finala Super Bowl LIV care a avut loc la Miami, a înregistrat o uşoară creştere în cifrele de audienţă. Finala a fost urmărită la Fox şi pe platformele reţelei de 102 milioane de telespectatori. Creşterea obţinută a fost de 2% faţă de 2019.

Cifrele au fost influenţate de show-ul din pauza meciului susţinut de cântăreţele Shakira şi Jennifer Lopez. Apariţia lor de aproximativ 15 minute a fost urmărită la Fox de 103 milioane de telespectatori, cu 4% mai mult decât numărul telespectatorilor care au vizionat anul trecut show-ul susţinut de Maroon 5, dar mai mic cu 4% faţă de cel al lui Justin Timberlake, din 2018. Cel mai vizionat recital din ultimii ani a fost cel al cântăreţei Lady Gaga, urmărit de 117,5 milioane de telespectatori în 2017. Înainte de meciul de duminică, Fox News a difuzat un interviu cu preşedintele Donald Trump, care a fost vizionat de 10,3 milioane de telespectatori.

La finalul sezonului 100 al National Football League, echipa Kansas City Chiefs a învins, cu scorul de 31-20, San Francisco 49ers. Echipa din San Francisco a condus cu 20-10 înaintea ultimului sfert, dar Patrick Mahomes (24 ani) a dat tonul revenirii. Cu două touchdown-uri şi două intercepţii, Mahomes a fost ales cel mai bun jucător al finalei, devenind cel mai tânăr quarterback desemnat MVP.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS