Bacanalia a bifat două momente importante, anume deschiderea primului magazin din zona Bucureştiului şi lansarea primei francize, iar compania continuă extinderea şi deschide în această lună al doilea magazin în franciză din zona Bucureştiului, la Baloteşti, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Potrivit comunicatului, conceptul Bacanalia se bazează pe vânzarea de produse vrac, care ajută la reducerea risipei de alimente şi a ambalajelor, pe o selecţie atent aleasă de fructe exotice şi condimente. Strategia Bacanalia este de a dezvolta magazine proprii în Transilvania şi de a se extinde prin franciză în restul ţării. Modelul permite o creştere mai rapidă, alături de parteneri locali implicaţi, păstrând acelaşi concept şi aceleaşi standarde în toate magazinele, mai transmite comunicatul.
În prezent, reţeaua Bacanalia are şapte magazine proprii în Cluj-Napoca, Turda şi Baia Mare, precum şi două magazine francizate în Bucureşti, mai este relatat în comunicat. Următoarea zonă vizată este Iaşiul, unde compania are deja o ofertă într-un centru comercial din centrul oraşului şi caută un partener francizat.
În 2024, mai este transmis în comunicat, Bacanalia a avut o cifră de afaceri de aproximativ 800.000 de euro, un profit net de 18.000 de euro şi 13 angajaţi. Pentru 2025, compania estimează venituri de 1,5 milioane de euro, odată cu deschiderea de noi magazine.





























































Opinia Cititorului