Banca Transilvania - o marcă puternică, românească, în haine noi

Ziarul BURSA #Comunicate de presă / 15 septembrie 2016

BT are o nouă identitate de brand, asociată sugestiv cu România, modernitate, reputaţie şi energie

Sigla băncii a fost redesenată, iar paletă cromatică este mai bogată: galben, roşu şi albastru

Banca a păstrat în cadrul identităţii de brand elementele care i-au adus până acum vizibilitate, favorabilitate şi simpatie

Povestea brandului BT a început acum 22 de ani, în Cluj-Napoca, cu 13 persoane în echipă

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică. Este al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003: sigla a fost redesenată, iar paleta cromatică - galben, roşu şi albastru - reprezintă noul limbaj vizual al Băncii Transilvania.

BT a păstrat în cadrul identităţii de brand elementele care i-au adus şi până acum vizibilitate, favorabilitate şi simpatie, dar care sunt şi uşor de recunoscut: scutul - ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zânul, personaj care oferă comunicării băncii unicitate şi un mod prietenos de a transmite informaţii. Banca Transilvania rămâne, ca poziţionare, Banca Oamenilor Întreprinzători: 1 din 3 antreprenori care încep o afacere aleg BT.

"Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare şi de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească şi campion local, care susţine cu respect, pasiune şi idei noi spiritul antreprenorial românesc şi vise care se transformă în realizări" - declară Horia Ciorcilă, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Băncii Transilvania.

Proiectul de rebranding a fost realizat împreună cu Brandient, companie românească dedicată consultanţei în strategie şi design de brand. Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identităţii vizuale, trasarea strategiei de brand şi de comunicare, respectiv implementarea, etapă care este în derulare atât la nivelul băncii, cât şi al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

Povestea brandului Banca Transilvania a început acum 22 de ani, în Cluj-Napoca, cu o echipă formată din 13 persoane. Acum, BT este una dintre cele mai mari bănci din România, cu activitate organizată pe trei linii de afaceri: Corporate, IMM şi Retail. Banca Transilvania înseamnă, în primul rând, oameni: peste 7.300 de persoane în echipă şi peste 2,2 milioane de clienţi. Media de vârstă a angajaţilor este de 34 de ani, iar pentru aproximativ 1.600 dintre aceştia, BT este primul loc de muncă.

Arhitectura de brand BT cuprinde peste 20 de sub-branduri: al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania, branduri de produse şi servicii, fundaţii, competiţii sportive, cafenea bancară şi pentru evenimente de shopping bancar. Banca Transilvania se află în Top 100 cele mai puternice branduri româneşti 2016, pe poziţia 22, în urcare cu 20 de locuri faţă de anul trecut. Clasamentul a fost publicat în septembrie a.c. de revista BIZ.

Top managementul BT este încrezător că rezultatele financiare foarte bune înregistrate de Banca Transilvania ani la rând au pregătit terenul pentru noi abordări şi proiecte de succes la nivelul întregului Grup Financiar, sub semnul noii identităţi vizuale.

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

GALA BURSA 2022
Avocat Ianul Alexandra
Apanova
BTPay
Electromagnetica
DIGI
arsc.ro
roovi.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

09 Dec. 2022
Euro (EUR)Euro4.9211
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6615
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9963
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7073
Gram de aur (XAU)Gram de aur268.9159

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
thediplomat.ro
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro