BCR va opri din 27 iunie 2009 accesul la serviciul de internet banking e-BCR, clienţii având posibilitatea transferului către noua platformă, 24 Banking BCR, care integrează serviciile de operaţiuni bancare prin internet, telefon şi accesul la zona special amenajată cu automate,a anunţat, azi, banca
Clienţii BCR au astfel la dispoziţie 30 de zile ca să îşi facă transferul, fără costuri suplimentare, către noua platformă cu trei canale alternative: Alo 24 Banking BCR (operaţiuni prin telefon), Click 24 Banking BCR (operaţiuni prin internet) şi Easy 24 Banking BCR (zonă special amenajată cu automate bancare).
"Prin acest concept clienţii noştri au sub o singură umbrelă modalităţi diverse de efectuare a tranzacţiilor curente. Clienţii au acces la aceleaşi funcţionalităţi prin toate canalele, având libertatea să îl aleagă pe cel pe care îl vor utiliza", a spus directorul executiv al direcţiei de management al canalelor alternative, Cătălin Moise.
Prin noua platformă clienţii au acces permanent la conturile deţinute la BCR, fără a mai intra în contact direct cu banca şi fără a mai fi restricţionat de programul de lucru al unităţii bancare.