Bergenbier anunţă, într-un comunicat remis redacţiei, că aniversează 30 de ani de prezenţă neîntreruptă pe piaţa locală.
Potrivit sursei citate:
„Pentru a marca acest moment, Bergenbier lansează o serie limitată de doze de colecţie, de 0,5L, ilustrând momente şi simboluri reprezentative din aceşti 30 de ani”.
„Trei decenii alături de consumatori sunt o dovadă a încrederii şi a valorilor pe care le împărtăşim. Bergenbier este, pentru mulţi, mai mult decât o bere - e o stare, o emoţie şi parte din povestea prieteniilor. Sărbătorim aceste trei decenii de prezenţă pe piaţă cu o campanie inedită, prin care continuăm să fim alături de prietenii care ştiu de ce,” a declarat Victor Teioşanu, Director de Marketing Bergenbier S.A.
„Bergenbier este un brand cu o semnificaţie profundă pentru consumatorii din România, dar şi un pilon strategic pentru compania noastră. Cu o moştenire solidă şi o comunitate de prieteni loiali, continuăm să fim un partener de încredere în celebrarea prieteniei şi a bucuriei de a fi împreună. Iar aceste lucruri nu pot decât să ne inspire să mergem mai departe spre următorii 30 de ani,” a adăugat Cristina Botgros, Director Comercial Bergenbier S.A.
„Fiecare bere deschisă, fiecare moment împărtăşit şi fiecare prietenie sărbătorită înseamnă Bergenbier. Prin această campanie ne-am dorit să readucem în atenţie acele clipe memorabile petrecute cu prietenii, acel mai ştii când...?. Iar răspunsul este mereu acelaşi: Bergenbier a fost acolo”, a completat Bogdan Jianu, Senior Brand Manager Bergenbier.
Opinia Cititorului