Bergenbier S.A. lansează campania „Designed by Accident. Viaţa nu are buton de undo”

A.F.
Comunicate de presă / 23 septembrie, 10:26

Bergenbier S.A. lansează campania „Designed by Accident. Viaţa nu are buton de undo”

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lansează, în parteneriat cu ParkLake Shopping Center, campania „Designed by Accident. Viaţa nu are buton de undo”, parte din eforturile companiei de a promova consumul responsabil de alcool şi de a responsabiliza participanţii la trafic.

Campania se desfăşoară atât în mediul digital, cât şi fizic, şi îşi propune să atragă atenţia asupra riscurilor asociate consumului de alcool, în special în contextul siguranţei rutiere. În perioada 22 septembrie - 6 octombrie 2025, vizitatorii ParkLake Shopping Center vor putea explora o expoziţie manifest ce ilustrează vizual o parte dintre consecinţele reale ale deciziilor luate în trafic, sub influenţa alcoolului. Iniţiativa se adresează tuturor participanţilor la trafic: pietoni, şoferi, biciclişti, motociclişti şi utilizatori de trotinete electrice.

În mediul digital, campania include o discuţie amplă despre consumul excesiv, responsabilitate, dependenţă, alternative viabile şi conducere defensivă. Podcastul este moderat de Horia Sârghi (Zaiafet) şi îi are ca invitaţi pe psihoterapeuta şi scriitoarea Petronela Rotar, Prof. Dr. Radu Ţincu şi pilotul de curse Dominic Marcu, ambasador Bergenbier Fără Alcool.

„Promovarea comportamentelor responsabile în toate aspectele vieţii face parte din angajamentul nostru pentru sustenabilitate. În fiecare an, ne concentrăm eforturile pentru a dezvolta proiecte care pun accent pe siguranţa în trafic şi pe responsabilitatea individuală.

Campania Designed by Accident. Viaţa nu are buton de undo continuă firesc aceste demersuri, fiind încă un pas prin care încurajăm alegeri conştiente şi grijă faţă de cei din jur. Prin mesajul său puternic, proiectul atrage atenţia asupra consecinţelor reale ale deciziilor impulsive şi subliniază importanţa responsabilităţii în viaţa de zi cu zi. Pentru noi, fiecare alegere responsabilă contează. Ne dorim să inspirăm oamenii să ia decizii sigure, în mod constant, contribuind astfel la o societate mai atentă, mai empatică şi mai sigură pentru toţi,” a punctat Ştefania Bătrînca, Communications & Corporate Affairs Manager Bergenbier S.A.

De-a lungul anilor, Bergenbier S.A. şi-a menţinut angajamentul faţă de responsabilitatea socială şi moderaţia în consumul de alcool, dezvoltând un portofoliu de opt sortimente fără alcool.

Campania „Designed by Accident. Viaţa nu are buton de undo” este disponibilă online pe paginile oficiale de social media Bergenbier S.A., precum şi pe canalul de YouTube Zaiafet.

„Atunci când consumul nu mai aduce plăcere sau euforie, ci doar alină sevrajul şi simptomatologia care survine în urma lipsei de consum, vorbim deja de chin, nu doar de dependenţă. Este foarte multă suferinţă fizică şi psihologică. E nevoie de o întreagă reţea de sprijin. De la terapie, la întâlniri cu familia, la grupuri de suport, astfel încât persoana dependentă să nu se simtă singură,” a punctat, în cadrul discuţiei, psihoterapeuta Petronela Rotar.

„Dependenţa este o afecţiune care depăşeşte sfera medicală pentru că impactul pe care îl are este unul social, economic, emoţional şi spiritual. Pacientul dependent este afectat pe toate planurile vieţii lui. Şi această complexitate a fenomenului cred că trebuie gestionată cu multă atenţie în aceste echipe multidisciplinare, pentru că nu putem rezolva doar medical problema,” a declarat Prof. Dr. Radu Ţincu.

Ca o concluzie succintă, pilotul de curse Dominic Marcu punctează: „Niciun pahar nu merită o viaţă. Nu merită să riscăm viaţa noastră sau a altcuiva.”

Direcţia de responsabilitate a Bergenbier S.A. cuprinde trei piloni importanţi: oamenii, mediul şi consumul responsabil de alcool, evidenţiaţi în cadrul platformei www.prieteniresponsabili.ro.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Sep. 2025
Euro (EUR)Euro5.0753
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3117
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4267
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8203
Gram de aur (XAU)Gram de aur516.2887

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
investenergy.ro
world-nuclear-exhibition.com
roenergy.eu
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
targuldeturism.ro
thediplomat.ro
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb