Sezonul cald aduce un nou val de producţie în industria îngheţatei, care funcţionează acum la capacitate maximă, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători de îngheţată din România îşi propune să ajungă la peste 20 de milioane de litri produşi anual în fabrica de la Suceava.
”Piaţa de îngheţată din România se află pe un trend ascendent de câţiva ani. În 2024, românii au consumat în medie 3 litri de îngheţată pe cap de locuitor - cu 20% mai mult faţă de 2019, aşa cum arată studiile. Cererea atinge nivelul cel mai ridicat în lunile de vară, cu un vârf între mai şi iulie, însă în ultimii ani am observat o creştere a numărului de consumatori care aleg îngheţata şi în extrasezon. Acest lucru ne motivează să investim constant în extinderea capacităţii de producţie locală, în a aduce inovaţii relevante în piaţă şi în dezvoltarea de noi arome pentru ca fiecare îngheţată să ofere o experienţă unică” a spus Irina Urechean, General Manager Romania & Moldova, The Magnum Ice Cream Company, aşa cum este cunoscută acum divizia de îngheţată a Unilever, aflată în proces de separare până la finalul acestui an .
Pentru a face faţă cererii tot mai mari din ultimii ani, compania a investit doar în perioada 2024-2025 peste 4 milioane de euro în modernizarea liniei de producţie şi eficientizarea proceselor din fabrică prin adoptarea unor soluţii tehnice moderne, eficiente energetic şi prietenoase cu mediul. Această sumă ce se adaugă celor 12 milioane de euro investite deja de companie începând cu anul 2019.
Fabrica beneficiază astfel de o infrastructură semnificativ îmbunătăţită, capabilă să susţină un ritm de producţie mai rapid şi orientat către excelenţa gustului şi calităţii produselor. „Prin alinierea la cele mai înalte standarde tehnologice şi de calitate, fabrica din Suceava îşi reafirmă poziţia de lider regional şi partener de încredere în industria alimentară”, spune Condruţ Ababii, directorul general al fabricii Betty Ice. Obiectivul fabricii de la Suceava include diversificarea constantă a portofoliului pentru ca produsele să fie pe gustul fiecărui consumator.
Potrivit sursei, inovaţia rămâne ingredientul secret care face diferenţa în portofoliul de îngheţată, care include cunoscute branduri locale şi internaţionale. Pentru că studiile realizate de Unilever au arătat că peste 65% dintre consumatori sunt curioşi să încerce arome noi şi combinaţii surprinzătoare, compania îşi propune să transforme fiecare îngheţată într-o mică aventură plină de gust.
Printre vedetele verii se numără fisticul - care rămâne în top de la un sezon la altul - dar şi vişinele, cireşele, mango şi alte gusturi fructate, perfecte pentru zilele calde, iar sortimentele vegane sau cele fără zahăr ocupă un loc tot mai important în preferinţele publicului în ultimii ani.
Pentru mulţi dintre noi, îngheţata este mai mult decât un desert răcoritor - e un moment de bucurie, la fel ca o ieşire cu prietenii dragi. Şi nu e doar o impresie - senzaţia de fericire vine şi dintr-un proces chimic la nivelul creierului: combinaţia dintre temperatura scăzută şi texturile cremoase stimulează zonele din creier responsabile cu sentimentul de bucurie adus de îngheţată.
Conform comunicatului, vara aceasta a luat naştere noua gamă de îngheţată bite-size, perfectă de împărţit cu cei dragi. Formatul bite-size este deja popular la nivel internaţional, iar anul acesta ajunge în România prin branduri îndrăgite precum Magnum Bon Bon şi Ben & Jerry's Bites.
Noile sortimente şi arome aduse de brandurile Unilever au ajuns deja în magazinele din toată ţara şi vin să completeze portofoliul cunoscut şi apreciat în fiecare vară din care nu lipsesc Magnum Double Billionaire, Carte D'or Triple Chocolate şi clasica Scufiţă Roşie.
1. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 14.07.2025, 14:22)
...