Reprezentanţii BRD-Groupe Societe Generale au declarat , azi, în cadrul comisiei parlamentare de anchetă a Ministerului Turismului, că banca şi-a retras sigla din spoturile ministerului de promovare a României, ca urmare a scandalului izbucnit în presă pe marginea acestui parteneriat.
"Susceptibilitatea publică, scandalul public reprezintă un element de decepţie pentru noi în ceea ce priveşte implicarea BRD în acest scandal. Dacă nu ar fi existat acest element de surpriză, am fi tratat acest contract ca pe orice alt contract şi este posibil ca BRD să fi apărut mai mult decât o face în acest moment în această campanie, dar faptul că apărem mai puţin nu ne deranjează în niciun fel", a explicat preşedintele-director general al BRD-Societe Generale, Patrik Gelin, la audierile de joi de la comisia parlamentară.
Directorul de comunicare al BRD, Bianca Dordea, a menţionat că, iniţial, parteneriatul cu MT prevedea ca într-un eveniment de promovare a turismului românesc organizat în Franţa, la turneul de tenis de la Roland Garros, logoul băncii şi sloganul BRD, Proud Supporter of Romania (BRD - mândru susţinător al României, în limba engleză), să fie prezente în manifestările de promovare.
Ea a spus că spoturile realizate prin parteneriatul MT-BRD au fost prezentate la Roland Garros, dar fără sigla BRD.


















































