British Airways anunţă o nouă campanie de brand

F. A.
Comunicate de presă #Transporturi / 22 septembrie 2011

British Airways anunţă o nouă campanie de brand

British Airways lansează cea mai mare campanie publicitară de brand din ultimii 10 ani, sincronizată cu un program de investiţii pe cinci ani în beneficiul clienţilor, arată un comunicat de presă.

Readucând în centrul atenţiei sloganul istoric "To Fly. To Serve." (A zbura. A servi.), compania aeriană îşi afirmă hotărârea de a-şi dedica toate eforturile clienţilor săi. Dincolo de publicitatea de brand, British Airways s-a angajat ca în următorii cinci ani să aloce peste 5 miliarde de lire sterline pentru produse şi servicii dedicate clienţilor.

Keith Williams, Director Executiv al British Airways, a declarat: "Sloganul To Fly. To Serve. face parte din ADN-ul British Airways. Se regăseşte pe emblema noastră şi pe uniformele echipajului. Sloganul are o reală semnificaţie şi rezonanţă în prezent, simbolizează competenţa noastră de zbor şi angajamentul asumat în privinţa serviciilor pentru clienţi. Este o descriere a scopului pentru care existăm."

danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

23 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0693
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3189
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4512
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8500
Gram de aur (XAU)Gram de aur476.3851

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
industrylink.eu
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb