Banca Transilvania sprijină dezvoltarea celui mai mare parc comercial din Transilvania, URBANO Shopping & Living, printr-o finanţare de peste 16 milioane de euro, potrivit unui comunucat emis redacţiei. Proiect al URBANO Group, acesta va transforma, începând cu anul viitor, localitatea Floreşti (judeţul Cluj) într-un hub comercial şi de divertisment.
Prin investiţia totală de peste 100 milioane de euro, URBANO Group va contribui la creşterea comunităţii locale prin accesibilitate, mobilitate şi soluţii prietenoase cu mediul. Datorită amplasării, URBANO Shopping & Living va avea un public de proximitate de peste 150.000 de persoane.
„Susţinem companiile româneşti care investesc în dezvoltare durabilă, iar URBANO Group este un exemplu în acest sens, cu care avem o colaborare foarte bună, de peste 15 ani. Ne bucurăm să avem ocazia de a contribui din nou - prin susţinerea URBANO Shopping & Living - la dezvoltarea Clujului şi a comunităţii locale. Pe lângă impactul său imediat în comunitate, un astfel de proiect are potenţialul de a dezvolta un adevărat ecosistem în jurul său, devenind astfel un punct de interes pentru dezvoltări imobiliare conexe, în etape ulterioare”, declară Cosmin Călin, Director Executiv Senior Companii Mari, Finanţări Structurate şi Factoring, Banca Transilvania.
”Prin această investiţie în noul parc comercial dorim să generăm un impact reprezentativ pentru locuitorii din vestul Zonei Metropolitane Cluj. URBANO Shopping & Living va reflecta viziunea şi valorile echipei noastre: dezvoltări integrate, sustenabile, dedicate comunităţii. Finanţarea acordată de Banca Transilvania validează principiile noastre de investiţii şi confirmă parteneriatul de lungă durată pentru succesul proiectului”, afirmă Alexandru Şerban, cofondator URBANO Group.
Potrivit sursei, URBANO Shopping & Living va însemna atracţii comerciale şi de divertisment, pe o suprafaţă de 25 de hectare: magazin de bricolaj, hipermarket cash&carry, supermarket, magazine de mobilă şi decoraţiuni, îmbrăcăminte, încălţăminte, sănătate şi frumuseţe, sport, electronice, jucării, cafenele, cofetării, restaurante drive-in, spaţii de birouri şi săli de evenimente.
Cel mai mare parc comercial din Transilvania va genera peste 500 de locuri de muncă pe parcursul realizării acestuia, precum şi ulterior.
Pe lângă impactul economic şi social, parcul are o componentă verde datorită soluţiilor integrate, prietenoase cu mediul şi atente la confortul comunităţii locale, însemnând peste 5 hectare de spaţii verzi, management energetic eficient, soluţii de energie din surse regenerabile sau staţii de încărcare pentru biciclete şi maşini electrice.
Opinia Cititorului