În ciuda contextului economic dificil prin care încă trece şi ţara noastră, brand-urile high-end includ în continuare Bucureştiul pe harta lor de expansiune, conform celei mai recente analize Capital Property Advisors, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei. Fie că sunt brand-uri de renume internaţional sau companii româneşti, toate sunt în continuă căutare de variante locative prin care să îşi pună cât mai bine în valoare numele.
Mihaela Petruescu, Director, Head of Retail, Capital Property Advisors, a declarat: "Cunoscută în trecut ca şi gazda luxului în România, Calea Victoriei a devenit o arteră comerciala a extremelor. Regăsim astfel o zonă de maxim interes pentru brand-urile de lux, cuprinsă între Strada Piaţa Amzei şi Str. Episcopiei, însă cu foarte puţine opţiuni reale de închiriere, şi alte două zone cuprinse între Piaţa Victoriei-Teatrul Act şi Athenee Palace Hilton - Splaiul Independenţei, unde oferta spaţiilor comerciale vacante este foarte generoasă, însă insuficient de atractivă. Deşi se înregistrează o rată de neocupare a spaţiilor comerciale de peste 25%, chiriile medii se menţin la valori cuprinse între 50-60 euro/mp."