Abonament gratuit
Videoconferinţa “Antreprenoriat fără gen”Videoconferinţa “Antreprenoriat fără gen”

CGS ROMÂNIA:Creştere cu 12% a business-ului în 2019

A.I.G.
Comunicate de presă /

Creştere cu 12% a business-ului în 2019

Computer Generated Solutions (CGS) România, liderul pieţei locale de business process outsourcing(BPO), anunţă o creştere de 12% a cifrei de afaceri în 2019, comparativ cu anul anterior, potrivit unui comunicat remis Redacţiei noastre.

"Anul 2019 a însemnat, pentru CGS România, o creştere a business-ului datorată extinderii activităţii pe segmentele financiar, suport tehnic, dar şi pe zona de telesales şi channel enablement. Astfel, am urmat strategia pe care ne-am propus-o, aducând în portofoliul companiei proiecte de o complexitate ridicată pentru a ne întări competitivitatea faţă de alte destinaţii de outsourcing din lume, precum Filipine sau India. De altfel, pe termen lung, ne dorim ca astfel de proiecte să reprezinte un procent tot mai mare raportat la întregul business din România", a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Potrivit afirmaţiilor sale, în 2019 Computer Generated Solutions a raportat şi o majorare cu 10% a volumelor de proiecte noi, cât şi deja existente. În ceea ce priveşte clienţii companiei, Vladimir Sterescu subliniază că aceştia provin, în mod egal, atât de pe piaţa locală, cât şi din SUA sau zona EMEA.

"Şi anul trecut am observat o creştere tot mai mare a interesului companiilor româneşti sau a celor multinaţionale prezente pe piaţa din România pentru serviciile de outsourcing locale. Acest lucru arată că acestea capătă o tot mai mare încredere în sectorul BPO autohton, mai ales în contextul dezvoltării business-urilor şi, astfel, a nevoilor de suport rapid şi specializat", a mai spus managerul companiei.

Potrivit comunicatului citat, scesta a mai adăugat că anul trecut a fost marcat şi de o evoluţie a cererii pentru proiecte desfăşurate în limba maghiară.

Conform lui Vladimir Sterescu, 2019 a reprezentat pentru CGS România şi un succes în ceea ce priveşte retenţia angajaţilor.

De asemenea, Vladimir Sterescu este de părere că CGS România şi-a adaptat modul de a se raporta la noile generaţii de angajaţi, în special Millennials, la competenţele şi aspiraţiile acestora, oferind astfel poziţii care li se potrivesc mai bine şi care, prin urmare, îi motivează pe termen lung

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS