lululemon a anunţat astăzi că îşi va extinde prezenţa internaţională în 2026 prin intrarea pe şase pieţe noi, un număr record pentru brand într-un singur an, prin intermediul noului său model de parteneriate de franciză, conform unui comunicat de presă remis redacţiei, de la care relatăm cele ce urmează.
Astfel, lululemon va intra anul viitor pe pieţele din România, Grecia, Austria, Polonia, şi Ungaria, alături de partenerul Arion Retail Group, precum şi pe piaţa din India, printr-un parteneriat cu Tata CliQ, se precizează în comunicatul de presă.
Conform susei citate, aceste parteneriate vor aduce accesoriile şi îmbrăcămintea sport şi lifestyle inovatoare lululemon către clienţi noi şi existenţi din Europa şi Asia Pacific, oferind produse performante, concepute pentru a susţine o gamă largă de activităţi, precum yoga, alergare, antrenament, tenis sau golf.
Clienţii lululemon din Grecia, Austria, Polonia, Ungaria şi România vor avea acces la întreaga gamă de produse a brandului online, prin platforma lululemon.eu, în timp ce clienţii din India vor putea cumpăra produsele lululemon prin intermediul platformelor Tata CLiQ Luxury şi Tata CLiQ Fashion, se afirmă în comunicat.
Sarah Clark, Senior Vice President EMEA, lululemon, a declarat că: „Pe fondul unei cereri puternice pentru brandul lululemon la nivel global, suntem încântaţi să ne extindem prezenţa şi comunităţile din Europa şi Asia Pacific prin intrarea pe şase pieţe noi în 2026. Fiecare dintre aceste pieţe are un potenţial semnificativ pentru brandul nostru şi aşteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu partenerii noştri de franciză pentru a ne aduce produsele inovatoare şi experienţele captivante dedicate clienţilor unui public tot mai larg din aceste regiuni.”
În comunicat, se mai arată că lululemon continuă să îşi consolideze relaţia cu clienţii prin reţeaua sa de ambasadori şi prin evenimentele locale dedicate comunităţii, care oferă experienţe de mişcare şi stare de bine dezvoltate în colaborare cu parteneri din întreaga lume. Conform acestuia, reflectând abordarea holistică a brandului în ceea ce priveşte bunăstarea fizică, mentală şi socială, acest model centrat pe comunitate va rămâne esenţial pentru modul în care lululemon va intra pe noi pieţe în 2026, alături de partenerii săi





























































Opinia Cititorului