Comunitatea Act for Good, Carrefour: profilul de consum a 3 milioane de utilizatori

M.P.
Comunicate de presă / 7 iulie, 12:25

Comunitatea Act for Good, Carrefour: profilul de consum a 3 milioane de utilizatori

Carrefour România prezintă, într-un comunicat remis redacţiei, profilul de consum al clienţilor săi din platforma de loialitate Act for Good. Potrivit sursei citate: „Integrată în aplicaţia mobilă Carrefour, comunitatea Act for Good reuneşte în prezent peste 3 milioane de utilizatori la 4 ani de la lansarea programului. De la legume şi fructe locale, până la produse bio şi vinuri româneşti, datele generate pe parcursul întregului an 2024 din analiza profilului de consum al utilizatorilor, arată o orientare clară către produse sănătoase, sustenabile şi accesibile, într-un ecosistem digital ce permite personalizarea ofertelor, susţinerea producătorilor locali şi beneficii atractive pentru clienţi”.

Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer şi membru board în cadrul Carrefour România, declară: „Act for Good nu este doar o platformă de loialitate, ci o comunitate activă care contribuie zilnic la un lanţ al binelui - de la alegerile locale cu impact pozitiv, direct la reduceri, recompense şi experienţe, până la puncte donate pentru cauze. Mai mult, aceasta reprezintă un instrument prin care putem anticipa principalele tendinţe de consum, adapta portofoliul de produse în timp real şi dezvolta oferte personalizate, aliniate cu nevoile utilizatorilor. Este esenţial să rămânem mereu conectaţi la nevoile în schimbare ale clienţilor noştri, pentru a le putea oferi nu doar acces la produsele de care au nevoie, ci şi o experienţă fluidă în fiecare interacţiune. Anul trecut, fiecare 2 din 3 lei economisiţi de clienţii din comunitate la casa de marcat, au provenit din Act For Good, ceea ce ne confirmă că mergem în direcţia potrivită”.

Sursa citată precizează:

„În 2024, Act for Good a transformat 5.000.000 de puncte donate în fapte bune pentru 7 cauze sociale, printre care Pune binele în mişcare - Asociaţia InspirAction, Mărţişor de Bine - Open Door Foundation, Donează pentru Pedale Salvatoare 3.0 - Asociaţia pastel, Banca de alimente, Sădeşte un bine în Cooperativa Brezoaele, Donează pentru oamenii din Galaţi şi Vaslui - Crucea Roşie, Ora de educaţie şi distracţie - Logiscool şi Asociaţia Somaschi, precum şi în experienţe inedite. Anul trecut, utilizatorii aplicaţiei au putut beneficia de 24 de experienţe unice, printre care se numără masterclass-uri cu brânzeturi sau vinuri parte din programele originale Carrefour, Poftim Brânza Românească şi Deschidem Vinul Românesc, vizite la cramele incluse în programul Deschidem Vinul Românesc sau la fermele incluse în programul Grădina Noastră, precum şi participarea la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Paris.

Mai mult, programul de loialitate Act for Good le oferă utilizatorilor o multitudine de beneficii, de la oferte exclusive în aplicaţie până la vouchere de cumpărături. În fiecare săptămână, utilizatorii se bucură de peste 200 de promoţii speciale, valabile atât pentru produse româneşti, de sezon, cât şi la branduri marcă naţională. Tot în 2024, au fost generate aproximativ 115.000 de vouchere utilizate pentru achiziţia unei game variate de produse. În acest fel, Carrefour facilitează preţurile accesibile şi încurajează alegerile responsabile.

Fiecare 2 din 3 lei economisiţi la casa de marcat au provenit din Act for Good, demonstrând astfel impactul programului asupra bugetului românilor”.

Aceeaşi sursă menţionează:

„Produsele româneşti se regăsesc des în coşurile de cumpărături ale clienţilor Act for Good. Datele colectate în 2024 demonstrează că românii aleg să pună în coşuri legume, fructe şi verdeţuri de provenienţă locală, dar şi produse tradiţionale şi ecologice. Aceste alegeri surprind întocmai valorile şi programele diferenţiatoare ale Carrefour România, prin care compania sprijină economia locală şi dezvoltarea parteneriatelor cu producătorii locali, dar şi alimentele curate, sănătoase, fără aditivi controversaţi. În prezent, Carrefour colaborează cu o reţea de peste 1.500 de producători locali pentru produse proaspete şi ultra-proaspete, marcă proprie şi parte din programele originale Deschidem Vinul Românesc, Poftim Brânza Românească, Creştem România BIO şi Grădina Noastră. Dintre aceştia, aproximativ 600 sunt producători ultra-locali şi situaţi la o distanţă de maximum 50 km faţă de magazine, demonstrând un lanţ de aprovizionare puternic al retailerului.

Topul legumelor româneşti:

-morcovii, care au apărut pe peste 1,1 milioane de bonuri de cumpărături;

-castraveţii cornichon;

-ceapa galbenă.

În ceea ce priveşte verdeturile româneşti, preferinţele se îndreaptă către pătrunjelul verde, cu peste 717.000 de apariţii pe bonuri, ceapa verde şi mărarul.

În categoria fructelor româneşti merele domină alegerile consumatorilor:

-merele Golden sunt pe primul loc cu peste 305.000 de bonuri, urmate de merele Idared;

-afinele şi prunele completează clasamentul, confirmând interesul crescut pentru fructele de sezon cultivate local.

În ultimii ani, se observă un interes tot mai crescut pentru produsele bio. Drept urmare, Carrefour şi-a extins gama, cu o selecţie de peste 1.000 de produse bio la preţuri accesibile. În ceea ce priveşte preferinţele utilizatorilor Act for Good:

-bananele bio sunt preferate, cu o creştere de 40%;

-lămâile bio, cu o creştere de 76% faţă de anul precedent;

-laptele bio înregistrează cea mai semnificativă creştere, cu 356% faţă de 2023, surclasând morcovii bio, care se află pe locul 4.

Printre produsele de băcănie, pufuleţii intră în top alături de alimentele esenţiale nelipsite din cămară precum uleiul de floarea soarelui şi zahărul. Acestea sunt completate de o selecţie de produse Drag de România, marcă proprie Carrefour, precum mălaiul, telemeaua proaspătă şi cotletul haiducesc.

În ceea ce priveşte carnea, porcul rămâne preferatul românilor. Printre produsele de carne de porc cele mai achiziţionate se numără pulpa de porc, ceafa şi spata.

Masa românilor a fost completată anul trecut cu cele mai iubite vinuri din programul original Carrefour Deschidem Vinul Românesc, prin care retailerul promovează şi susţine producţia viticolă locală - Caii de la Letea Geneza: roşu, roze şi alb.

Consumatorii Act for Good demontează miturile regionale.

Datele extrase din platforma Act for Good demontează miturile regionale referitoare la preferinţele românilor. De exemplu, deşi tradiţia spune că buzoienii sunt cei mai mari consumatori de covrigi, în realitate, bonurile de cumpărături ale utilizatorilor Act for Good arată că cei mai mari fani ai acestui produs sunt locuitorii din Olteniţa, judeţul Călăraşi.

În mod similar, în ciuda mitului că varza murată este specifică zonei Clujului, cei mai mari consumatori ai acestui preparat sunt în judeţul Giurgiu. În mod similar, mitul conform căruia prazul ar fi specific Olteniei este contrazis. Nu Doljul, Mehedinţiul sau Oltul sunt lideri la consumul de praz, ci judeţul Caraş-Severin, aflat în vestul ţării.

Şi în cazul condimentelor precum boiaua de ardei, asociat frecvent cu bucătăria ardelenească sau maghiară, bonurile de cumpărături demontează acest stereotip. Conform datelor extrase din platforma Act for Good, boia este cea mai frecvent aleasă de consumatorii din Călăraşi. Iar în ceea ce priveşte micii, în ciuda unui popas la Deduleşti, locuitorii din Dâmboviţa sunt campionii micilor”.

Sursa citată concluzionează:

„În capitala României, fiecare sector se diferenţiază prin comportamente de consum diferite. Sectorul 1 se distinge prin orientarea către produse sănătoase, bio. Locuitorii acestui sector achiziţionează cel mai frecvent produse precum: lămâi, banane, avocado, ardei, lapte sau ouă, toate bio, precum şi zmeură.

Dacă Sectorul 2 este sectorul bucătarilor, cu ingrediente precum borş, bicarbonat, praf de copt, esenţă de vanilie, zahăr pudră, cacao, făină sau drojdie care se regăsesc procentual în mai multe coşuri din această zonă, în sectorul 3 se regăsesc pasionaţii fructelor şi legumelor. Produse precum ciupercile champignon, avocado, baby spanac, rucola, dovlecei, mango, salate sau chiar şi somon, câştigă detaşat faţă de celelalte sectoare ale capitalei.

Locuitorii sectorului 4 sunt cei mai mari iubitori ai pâinii, fie că este vorba despre pâinea rotundă, franzelă, ţărănească sau pave. În paralel, în sectorul 5 se regăsesc pasionaţii micului dejun, în special al croissantelor şi chefirului.

Cei din sectorul 6 exemplifică stilul de viaţă urban contemporan, unde timpul este o resursă preţioasă. Aceştia sunt gurmanzii ocupaţi, care pun pe masă cel mai des puiul sau pulpele de pui rotisate, alături de cartofi prăjiţi sau condimentaţi”.

Bogdan Lupu, Loyalty and Mobile Director, a declarat: „Am integrat în 2024 funcţionalităţi inovatoare, precum stocarea digitală a garanţiilor SGR şi verificarea soldului în timp real, oferind mai mult confort şi transparenţă. Utilizatorii pot accesa oricând voucherele disponibile, pot vizualiza un rezumat al activităţilor din Carrefour, consulta cataloagele digitale de oferte şi beneficia de un sistem personalizat de recompense, adaptat în funcţie de comportamentul lor de cumpărare. De asemenea, anul acesta avem în plan dezvoltarea aplicaţiei cu beneficii suplimentare pentru comunitate. Am început deja prin introducerea posibilităţii achiziţiei asigurării RCA direct din aplicaţie, în câţiva paşi simpli chiar în luna iunie. Este o primă iniţiativă de acest tip, pe care dorim să continuăm să o consolidăm şi să venim în întâmpinarea utilizatorilor cu şi mai multe beneficii care să le simplifice viaţa”.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

07 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0645
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3179
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4146
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8692
Gram de aur (XAU)Gram de aur459.5007

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
leonidas-universitate.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
ccib.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb