Probleme privind sistemul informatic al cardului de sănătate sunt provocate de lipsa unui contract de mentenanţă, însă situaţia este pe cale să fie rezolvată, a precizat premierul Dacian Cioloş la Digi 24.
"O să vedem, după ce se face auditul, ce confirmă sau infirmă acesta. Problema acolo este şi datorată faptului că nu există încă un contract de mentenanţă", a spus premierul.
Acesta a mai precizat că problema lipsei unui contract de mentenaţă este pe cale de afi rezolvată în curând.
"În 2015 a fost lansată o licitaţie pentru un contract de mentenanţă la care nu s-a prezentat nimeni. Anul acesta, această licitaţie a fost relansată şi există un contract în pregătire acum. Deci a fost o firmă câştigătoare, dar au fost contestaţii între timp care în cele din urmă au fost castigate de CNAS, din câte am înţeles, dar asta a prelungit semnarea contractului. El urmează să fie semnat şi va exista mentenanţă, sper eu ca problemele să se redreseze, dar aici problemele pot să vină şi datorită modului cum a fost contsruit acest sistem, însă las specialiştii să tragă conluziile după ce vor face acest audit", a arătat Cioloş.