Decathlon: Un sfert din îmbrăcămintea de plajă cumpărată dispune de factor de protecţie solară

I.S.
Comunicate de presă / 29 iulie, 12:57

Decathlon: Un sfert din îmbrăcămintea de plajă cumpărată dispune de factor de protecţie solară

Potrivit Decathlon, cel mai mare retailer european de articole sportive, cererea pentru produse cu protecţie solară creşte accelerat în România, în mod deosebit pe categoria de articole vestimentare, conform unui comunicat emis redacţiei. În vara acestui an, aproximativ 25% din totalul articolelor de îmbrăcăminte pentru plajă vândute de Decathlon sunt realizate din materiale cu factor de protecţie solară (UPF), marcând un nou reper pentru piaţa de echipamente sportive şi outdoor. Pe lângă textile, în rândul celor mai populare produse cu factor de protecţie solară se numără şi umbrele şi adăposturile de plajă.

Conform unui raport de industrie, la nivel global, piaţa produselor de protecţie solară este estimată la aproximativ 9 miliarde de euro, iar 75% din achiziţii sunt pentru creme cu factor de protecţie. Totuşi, 40% din populaţie nu se protejează adecvat de soare. Cifrele arată nevoia de educaţie şi de alternative eficiente şi sustenabile - de la îmbrăcăminte cu UPF şi accesorii de umbrire, la ochelari şi pălării.

„Vedem un interes tot mai mare pentru textilele şi accesoriile care protejează activ de radiaţiile UV. Clienţii nu mai caută doar confort sau design, ci soluţii complete pentru siguranţa la soare - de la tricouri şi costume de baie cu UPF50, până la umbrele compacte şi adăposturi de plajă. Segmentul copiilor, în special al bebeluşilor, a avut cea mai mare creştere - semn că părinţii sunt tot mai conştienţi de riscurile expunerii la soare.”, a declarat Valentin Şerban, Director Vânzări Sporturi de Apă, Decathlon România.

Potrivit sursei, în ultimii 3 ani, segmentul produselor cu protecţie solară la Decathlon a crescut semnificativ, iar în acest sezon articolele cu UPF reprezintă deja unul din patru produse de îmbrăcăminte pentru plajă vândute. În 2024, clienţii Decathlon România au achiziţionat peste 200.000 de articole de îmbrăcăminte cu protecţie solară. Motoarele creşterii sunt produsele pentru copii - în special segmentul „bebe” - unde interesul părinţilor pentru protecţie a crescut constant de la an la an.

Cel mai popular produs în rândul clienţilor este o umbrelă de plajă, de 200 cm, disponibilă exclusiv în magazinele Decathlon şi realizată din material cu UPF 50+. Topul celor mai solicitate produse este completat de piesele vestimentare esenţiale: bluza anti-UV 100 albă pentru bărbaţi, bluza anti-UV Flow (cunoscută ca Belly) pentru femei, pălăria reversibilă anti-UV corai pentru bebeluşi şi tricoul de plajă anti-UV alb pentru bărbaţi, preţul de pornire pentru tricourile anti-UV dedicate adulţilor fiind de 34,99 lei.

Părinţii sunt cei mai atenţi la protecţia solară, iar segmentul de produse cu UPF pentru copii - unde preţurile pentru tricouri UV pornesc de la 24,99 lei - este cel mai dinamic din categorie. Astfel, pentru bebeluşi domină pălăriile şi combinezoanele anti-UV, iar pentru copiii mai mari tricourile anti-UV şi costumele cu mâneci lungi. Produsele pentru bebeluşi sunt cele mai solicitate, confirmând focusul pe prevenţie şi conştientizarea părinţilor asupra riscurilor pe care le prezintă expunerea la soare.

Vârful cumpărăturilor apare la începutul verii, odată cu primele vacanţe la mare, însă interesul continuă şi în extra-sezon, alimentat de plecările în destinaţii exotice. La nivel anual, peste 85% dintre achiziţii sunt realizate din magazinele fizice.

Conform comunicatului, deşi textilele anti-UV rămân esenţiale, umbrelele şi adăposturile de plajă UPF au devenit soluţia practică preferată de tot mai mulţi clienţi: uşor de transportat, se montează în câteva secunde şi oferă protecţie imediată pentru întreaga familie.

Colecţia de vară din acest an propune clienţilor şi tricouri UV cu printuri tematice, pentru bărbaţi, femei şi copii, costume de baie întregi anti-UV pentru bebeluşi, dar şi soluţii de umbrire inteligente, precum umbrela compactă cu UPF 50 pentru 3 persoane şi adăpostul de plajă compact, de 3 locuri, cu UPF 50. Noutăţile completează oferta clasică şi răspund nevoii de protecţie rapidă, portabilă şi estetică.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

29 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0751
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3838
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4448
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8533
Gram de aur (XAU)Gram de aur468.8607

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
industrylink.eu
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb