easySales anunţă că a integrat cu succes platforma Trendyol în serviciile sale de automatizare, iar magazinele online îşi pot lista automat produsele pe populara platformă de tip marketplace în România, Cehia, Slovacia şi Grecia, conform unui comunicat emis redacţiei. Această colaborare sprijină creşterea comercianţilor români, ajutându-i să-şi dezvolte afacerea mai uşor, atât pe piaţa locală, cât şi în regiune.
"Am lucrat timp de trei luni la această integrare complexă, timp în care colegii noştri şi
echipa tehnică a Trendyol au colaborat strâns pentru a asigura un serviciu complet, stabil şi conform cu standardele Trendyol. Generăm, astfel, noi oportunităţi de scalare pentru comercianţii care accesează noile pieţe în care Trendyol este prezent", declară Ciprian Cazacu, CEO şi cofondator easySales.
Prin noua integrare, comercianţii din platforma easySales îşi pot lista automat produsele pe Trendyol şi pot vizualiza în timp real evoluţia comenzilor, centralizat, direct în contul
easySales.
"Listarea şi integrarea comercianţilor şi brandurilor locale este o prioritate cheie pentru
Trendyol. Ne propunem să oferim o experienţă de integrare cât mai simplă şi eficientă, astfel încât partenerii noştri să îşi poată lista produsele rapid şi să înceapă să vândă imediat pe platforma noastră. Obiectivul nostru este să devenim unul dintre cele mai importante canale de vânzare pentru afacerile locale, iar parteneriate precum cel cu easySales joacă un rol esenţial în acest demers. Datorită prezenţei noastre în continuă creştere în regiunea Europei Centrale şi de Est, putem sprijini comercianţii locali nu doar în atragerea de noi clienţi pe pieţele locale, ci şi în extinderea internaţională a operaţiunilor lor", a declarat Irem Yilandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Potrivit comunicatului, integrarea Trendyol în serviciile easySales a fost adoptată deja de peste 100 de magazine online, care până în prezent au procesat mai mult de 34.500 de comenzi.
Noul canal de distribuţie este integrat complet în ecosistemul easySales, iar o funcţionalitate personalizată, implementată special pentru Trendyol, constă în generarea automată a unui voucher de retur. Astfel, la expedierea unei comenzi, clientul primeşte alături de colet şi un voucher de retur, generat automat şi imprimat alături de AWB-ul clasic (avizul de expediţie).
Acesta este esenţial şi simplifică procesarea eventualelor retururi în cadrul platformei.
În plus, integrarea asigură flexibilitate şi în generarea AWB-urilor, iar acestea pot fi emise fie de către Trendyol, fie direct de către comerciant, în funcţie de propriile nevoile şi preferinţe.
Opinia Cititorului