Ecolet, brandul grupului Alsendo dedicat segmentului B2C, a finalizat achiziţia operaţiunilor comerciale ale platformei Curier Online din România - o mişcare strategică care consolidează prezenţa grupului pe piaţa locală de logistică pentru e-commerce şi să susţină extinderea sa accelerată în Europa de Sud-Est, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Prin această tranzacţie, Ecolet preia platforma funcţională de revânzare de servicii de curierat şi baza de clienţi activi B2C şi C2X a Curier Online, consolidându-şi astfel poziţia pe acest segment. Preluarea poziţionează Ecolet drept un partener cheie pentru afacerile mici şi mijlocii, permiţând clienţilor să beneficieze de o platformă mai avansată, opţiuni de livrare extinse şi o eficienţă operaţională crescută.
„România este o piaţă cheie pentru Ecolet şi Alsendo. Achiziţia operaţiunilor comerciale ale Curier Online ne ajută să ne consolidăm prezenţa în regiune, construind în acelaşi timp o experienţă logistică fără fricţiuni, scalabilă şi condusă de tehnologie pentru clienţii noştri. Această tranzacţie reflectă şi angajamentul nostru de a crea valoare rapid - prin integrarea portofoliilor de clienţi activi, îmbunătăţirea platformei şi creşterea eficienţei. Ca parte a grupului Alsendo, Ecolet este ideal poziţionat pentru a conduce inovaţia în logistica e-commerce, atât local, cât şi transfrontalier.”, precizează Oana Mandicescu, General Manager Ecolet.
Integrarea permite optimizarea fluxurilor operaţionale şi tehnologice, iar clienţii vor beneficia de o platformă modernizată, cu opţiuni extinse de livrare. Mai mult, brandul Curier Online nu va mai opera independent - clienţii vor fi migraţi treptat către platforma Ecolet, care va deveni punctul unic de contact şi furnizor de servicii.
„Suntem mândri de ceea ce am construit de la lansarea din 2021. Această tranziţie către Ecolet este un pas firesc pentru a oferi clienţilor noştri acces la mai multe resurse şi la o platformă mai robustă. Suntem încrezători că această schimbare aduce beneficii tuturor părţilor implicate.”, menţionează Conrad Arva, co-owner Innovative Francize (Curier Online).
Conform comunicatului, recenta achiziţie a operaţiunilor comerciale Curier Online de către Ecolet susţine obiectivul strategic al grupului Alsendo de a deveni lider regional în soluţii tehnologice pentru livrări, printr-un mix de creştere organică şi achiziţii ţintite. Alsendo îşi propune să creeze un ecosistem logistic digital unificat, adaptat pentru e-commerce, axat pe automatizare, scalabilitate şi transparenţă, prin dezvoltarea de instrumente SaaS dedicate retailerilor şi prin extinderea infrastructurii de livrare în întreaga regiune.
Platformă de tehnologie de ultimă generaţie, Alsendo sprijină companiile în gestionarea proceselor de livrare şi se află într-o etapă activă de expansiune pan-europeană. După achiziţii importante în Europa Centrală şi de Vest, inclusiv în Italia şi Lituania, grupul continuă strategia de tip „buy-and-build”, vizând unificarea unei pieţe logistice fragmentate şi crearea unui ecosistem digital de livrare scalabil şi transfrontalier. În ultimii trei ani, Alsendo a finalizat o serie de achiziţii în regiunea Europei Centrale şi de Est - printre care Siusk24 şi Cargobooking din Lituania, Zaslat din Cehia, precum şi Innoship şi Ecolet din România. Recent, Alsendo a finalizat prima sa achiziţie în Europa de Vest, integrând două dintre cele mai importante platforme de livrare din Italia - Spedire.com şi SpedirePRO - în portofoliul său.
„Ambiţia noastră este să devenim principala platformă de gestionare a livrărilor şi expedierilor din Europa. Cu experienţa acumulată pe pieţele competitive din Europa Centrală şi de Est, suntem pregătiţi să ne extindem modelul în Europa de Vest. Intrarea pe noi pieţe confirmă eficienţa acestei strategii şi marchează începutul călătoriei noastre pan-europene.”, spune Magdalena Magnuszewska, CEO Alsendo.
Opinia Cititorului