Vânzările pentru produsele menite să sporească confortul în zilele caniculare au crescut accelerat în ultima perioadă pe eMAG, direct proporţional cu valorile din termometre, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Pentru aparatele de aer condiţionat, comenzile s-au dublat în ultima săptămână, faţă de finalul primăverii, în timp ce pentru ventilatoare au fost plasate de cinci ori mai multe comenzi raportat la acelaşi interval de timp.
„Oamenii caută soluţii pentru a-şi transforma casele şi grădinile în oaze de răcoare, iar împreună cu sellerii din eMAG Marketplace le oferim o gamă variată de produse care să-i ajute să facă faţă temperaturilor în creştere. În acelaşi timp, ştim cât de importantă este o gestionare eficientă a bugetului, mai ales în contextul cheltuielilor specifice sezonului concediilor. De aceea, le punem la dispoziţie în această perioadă o dobândă promoţională pentru achiziţia aparatelor de aer condiţionat în 12 sau 24 de rate. În luna iunie, unul din şase clienţi care a făcut o astfel de achiziţie a folosit una din soluţiile flexibile de plată disponibile în MyWallet”, a declarat Cristina Lemneanu, Senior Director Demand eMAG România, Bulgaria şi Ungaria.
Potrivit sursei, până pe 27 iulie, pentru achiziţiile de aparate de aer condiţionat, clienţii beneficiază de o dobândă promoţională fixă de 0,99% pe lună pentru eşalonarea în 12 sau 24 de rate, opţiuni oferite de HeyBlu şi disponibile în MyWallet. Astfel, clienţii îşi pot asigura confortul termic al locuinţei cu plăţi lunare începând de la 94 de lei. În plus, în această perioadă, zilnic sunt peste 400 de modele de aparate de aer condiţionat incluse în campaniile eMAG, cu reduceri de până la 30%.
Şi grădina a devenit o zonă de interes major odată cu venirea verii. În ultima săptămână, vânzările de piscine au crescut de zece ori faţă de ultima săptămână din mai, în timp ce fântânile arteziene s-au vândut de peste trei ori mai mult. Creşteri de până la 150% au fost înregistrate şi pentru aspersoare, scaune, şezlonguri şi umbrele pentru grădină, precum şi pentru leagăne şi hamace.
Totodată, şi planurile de vacanţă se reflectă în coşurile de cumpărături. În ultima săptămână, vânzările s-au triplat pentru haine de plajă şi produse cu protecţie solară. O creştere similară a fost înregistrată şi pentru costumele de baie pentru femei, în timp ce pentru papuci şi şlapi au fost plasate de peste două ori mai multe comenzi în perioada analizată.
Conform comunicatului, cele mai comandate articole pentru vacanţă la finalul lunii iunie:
-Produse cu protecţie solară
-Haine de plajă
-Costume de baie pentru femei
-Papuci şi şlapi
-Jucării pentru apă şi plajă
-Ochelari de soare
-Şepci şi pălării
-Trolere
Opinia Cititorului