evomag aniversează 20 ani de prezenţă continuă pe piaţa de eCommerce din România şi marchează acest moment de referinţă în evoluţia sa ca retailer digital, printr-o investiţie strategică în infrastructura logistică, conform unui comunicat emis redacţiei. Totodată, până pe 25 mai, evomag organizează o campanie aniversară de reduceri - "Sold Fest - Festivalul Reducerilor Aniversare".
Compania anunţă o investiţie de aproape 100.000 de euro până la jumătatea anului pentru optimizarea proceselor de depozitare, picking şi livrare, prin implementarea uneia dintre cele mai bune soluţii de tip WMS (Warehouse Management System) din piaţă.
Potrivit sursei, obiectivul investiţiei este creşterea eficienţei logistice cu 25% în următoarele trei luni, un
demers care pregăteşte terenul pentru o transformare mai amplă, programată pentru primul trimestru din 2026.
"Responsabilitatea nu e o promisiune, e o practică zilnică"
"Am învăţat în aceşti 20 de ani că nu poţi construi solid fără disciplină, asumare şi capacitate reală de adaptare. Responsabilitatea nu este un exerciţiu ocazional - este un angajament cotidian. În business, ca şi în viaţa publică, avem nevoie de decizii asumate, de oameni care înţeleg că progresul real nu vine nici repede, nici uşor. Nu ne-am dat opţiunea de a merge pe drumul uşor. Această disciplină de a construi, chiar şi când nu există certitudini, e ceea ce ne-a ţinut relevanţi. Iar tipul acesta de responsabilitate nu este specific doar mediului de business. E o formă de raportare la realitate pe care şi noi, ca cetăţeni, trebuie să o exersăm.
Fiecare etapă importantă - economică, tehnologică sau socială - presupune o alegere.
Nu credem în neutralitate confortabilă, ci în asumare. Atât în faţa clienţilor noştri, cât şi în faţa contextului în care trăim. Pentru noi, ca şi pentru orice român care îşi doreşte o direcţie clară, implicarea nu e un gest simbolic, ci o datorie pe termen lung", spune Mihai Pătraşcu, CEO evomag.
Sold Fest - două săptămâni de reduceri aniversare. 20 de ani de Oferte bune. Pe bune!
Pentru a marca 20 de ani de activitate, evomag lansează o campanie de reduceri care
cuprinde diverse categorii de produse cu cerere ridicată în această perioadă, de la
electronice şi electrocasnice, până la gadgeturi şi accesorii.
Conform comunicatului, între 12 şi 25 mai 2025, evomag desfăşoară "Sold Fest - Festivalul Reducerilor Aniversare", o campanie care reuneşte peste 10.000 de produse, cu reduceri de până la 50%, cu accent pe categorii precum: aparate de aer condiţionat, televizoare, telefoane mobile şi echipamente IT.
Campania actuală este o continuare firească a repoziţionării asumate de evomag în ultimul an. Lansarea noii identităţi vizuale la finalul lui 2024 a marcat începutul unui proces profund de reconectare cu publicul, bazat pe transparenţă, claritate şi oferte reale. În 2025, compania consolidează această direcţie printr-un tip de comunicare directă, lipsită de artificii, care pune în centrul relaţiei comerciale încrederea şi respectul faţă de client.
Prin mesajul "20 de ani de oferte bune. Pe bune!", evomag îşi reafirmă angajamentul pentru preţuri competitive, fără distorsiuni de percepţie, şi pentru o experienţă de cumpărare coerentă, profesionistă şi accesibilă. Repoziţionarea reflectă valorile de brand asumate - transparenţă, adaptabilitate şi orientare către client - şi marchează un efort real de diferenţiere într-un peisaj comercial din ce în ce mai aglomerat.
Două decenii de creştere susţinută, cu deschidere internaţională Fondat în 2005, evomag a devenit un reper în comerţul electronic din România, extinzându-şi constant activitatea - atât prin diversificarea portofoliului de produse, cât şi prin prezenţa
activă pe marketplace-uri locale şi internaţionale. Compania este în prezent listată pe
platforme precum eMAG, Glovo, Bringo, Tazz, Decathlon şi Trendyol, iar în 2025 îşi
consolidează prezenţa externă prin listarea pe Skroutz, în Grecia.
evomag a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de circa 50 de milioane de euro şi
estimează pentru 2025 o creştere de până la 20%. Segmentul corporate a generat anul
trecut vânzări de 7,5 milioane de euro, iar pentru anul în curs, compania estimează că
vânzările către companii şi instituţii publice îşi vor continua trendul ascendent.
Opinia Cititorului