evomag deschide campania de Black Friday 2025 cu stocuri duble, timpi de livrare reduşi şi o capacitate operaţională extinsă, susţinută de o investiţie de 500.000 de euro într-un nou depozit. Infrastructura modernizată le permite clienţilor să primească produsele mai repede, chiar şi în perioadele de vârf de vânzări, şi oferă companiei o bază solidă de creştere pentru următorii ani, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
evomag desfăşoară campania de Black Friday 2025 în perioada 24 octombrie - 9 noiembrie, în 3 etape distincte (24 - 30 octombrie, 31 octombrie - 6 noiembrie şi 7 - 9 noiembrie) şi oferă reduceri de până la 70% la zeci de mii de produse din toate categoriile: televizoare, electrocasnice mari şi mici, telefoane, laptopuri, gadgeturi smat, produse de gaming, trotinete electrice etc.
Compania estimează o creştere de până la 15% a vânzărilor în ediţia Black Friday 2025, pe fondul unei disponibilităţi crescute a produselor aflate în stoc propriu. Datorită noilor fluxuri operaţionale, compania estimează că peste 90% dintre comenzi vor fi livrate în cel mult 7 zile de la încheierea fiecărui episod de reduceri.
„Black Friday rămâne cel mai important eveniment de shopping al anului, însă modul în care clienţii se raportează la el s-a schimbat. Clienţii sunt mult mai raţionali - compară preţurile, verifică istoricul reducerilor şi sunt mai atenţi la întreaga experienţă de cumpărare, nu numai la discount. Clienţii aşteaptă reduceri reale, livrări rapide şi o experienţă simplă, fără surprize. Iar pentru a răspunde acestor aşteptări, am tratat ediţia din acest an ca pe un proiect amplu de dezvoltare. Am investit în comunicare transparentă, în oferte relevante şi în diversificarea categoriilor de produse. Am investit în echipamente performante, într-un sistem modern de management al stocurilor şi într-un spaţiu care ne oferă o perspectivă de creştere pe termen lung. Noul depozit şi capacitatea operaţională extinsă ne ajută să controlăm mult mai eficient întregul proces, de la recepţia produselor, până la livrarea acestora către clienţi”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evomag.
Investiţie orientată spre eficienţă şi scalare
Noul depozit, localizat în Bucureşti, Sector 3, pe Drumul între Tarlale 160-174 (centrul Apollo), are o suprafaţă de 4.000 de metri pătraţi şi asigură o creştere de 50% a capacităţii de stocare. Spaţiul a fost conceput pentru a susţine o productivitate mai mare în toate etapele de lucru - recepţie, depozitare, picking şi livrare - şi pentru a permite o extindere graduală, odată cu creşterea volumelor.
Cei 500.000 de euro investiţi de evomag au fost direcţionaţi către amenajarea spaţiului, achiziţia de echipamente moderne pentru manipularea mărfii - reach truck-uri, electrostivuitoare şi sisteme de depozitare - precum şi către platforma WMS Mantis, implementată de Senior Software, care oferă o vizibilitate completă asupra stocurilor şi optimizează întregul flux operaţional. Sistemul automatizează procesele-cheie şi reduce timpii de prelucrare a comenzilor, asigurând o acurateţe mai mare în livrare.
Prin această extindere, evomag îşi consolidează capacitatea de a gestiona volume mari într-un timp scurt, o condiţie esenţială în perioadele de vârf precum Black Friday, dar şi o investiţie care susţine obiectivele de creştere pe termen lung.
Livrare rapidă prin cea mai mare reţea de lockere din România
Cu peste 11.500 de lockere disponibile la nivel naţional, în parteneriat cu Sameday, Fan Courier şi Cargus, evomag asigură livrări rapide şi flexibile, adiţional opţiunii de livrare la adresă.
Această reţea extinsă, formată din lockerele easybox, FanBox şi Ship & Go, le oferă clienţilor acces la cea mai mare acoperire naţională în segmentul de livrare. În plus, în Bucureşti, evomag oferă livrare ultrarapidă, în mai puţin de o oră, prin Glovo şi Bringo, iar comenzile pot fi ridicate şi din pick-up point-ul mutat în noul depozit de pe Drumul între Tarlale.
Produse vedetă şi oferte speciale
Cele mai mari reduceri din an vor viza aproape toate categoriile de produse, cele mai mari reduceri fiind la electrocasnice, televizoare, telefoane mobile şi laptopuri.
Printre produsele cu preţuri reduse de Black Friday se află:
Samsung Galaxy A06 - reducere de 11%, preţ final 399,99 lei;
Samsung Galaxy Buds FE R400 - reducere de 16%, preţ final 269,99 lei;
TV QLED TCL - reducere de 15%, preţ final 1.099 lei
Candy maşină de spălat rufe 10kg - reducere de 22%, preţ final 1.199 lei;
Aspirator Karcher KWD 3 - reducere de 9%, preţ final 299,99 lei;
Trotinetă electrică Etwow S2 Booster - reducere de 15%, preţ final 1.999,99 lei;
Uscător de păr Dyson Supersonic HD07 Gift Edition - reducere de 13%, preţ final 1.999,99 lei;
Cameră video de acţiune GoPro MAX 360 - reducere de 13%, preţ final 1.299,99 lei;
Laptop Lenovo V15 - reducere de 7%, preţ final 2.499 lei;
SSD Samsung 870 EVO 1TB - reducere de 13%, preţ final 469,99 lei;
Mateko Purificator de aer MAP-KH-U3365-H33W - reducere de 70%, preţ final 179,99 lei;
Perie electrică Revlon One Step Double Straight RVST2204E - reducere de 50%, preţ final 99,99 lei.
Flexibilitate în plată
Pentru ediţia Black Friday 2025, evomag continuă să ofere soluţii variate de plată în rate, prin parteneriate cu principalele bănci şi instituţii de finanţare:
Banca Transilvania (STAR Card) - până la 12 rate fără dobândă
Garanti BBVA (Bonus Card) - până la 6 rate fără dobândă
Nexent Bank (Card Avantaj) - până la 6 rate fără dobândă
BCR - până la 12 rate fără dobândă
BRD - până la 6 rate fără dobândă
finanţare online prin Klarna, Leanpay, tbi bank şi Oney, dar şi plata prin Google Pay























































Opinia Cititorului