Flanco, unul dintre lanţurile de retail electro-IT de pe piaţa locală, a anunţat vânzări în creştere cu 37,5% în 2011 faţă de 2010, atingând o cifră de afaceri de 110 milioane euro, în linie cu aşteptările companiei, se arată într-un comunicat de presă transmis redacţiei. Cota de piaţă medie a retailerului în 2011 a fost de 11%, iar profitul operaţional obţinut de Flanco pentru anul trecut este de 3,5 milioane euro.
Potrivit reprezentanţilor Flanco, în ultimul trimestru din 2011 s-au înregistrat cele mai bune rezultate, compania raportând pentru perioada octombrie-decembrie 2011 vânzări de 48,1 milioane euro şi o cotă de piaţă medie de 13,5%.
Adrian Olteanu, CEO Flanco, a declarat: "Flanco reprezintă un model de succes în industria de electroIT din România, crescând mai mult decât piaţa. Evoluţia se explică atât prin câştigarea de cotă de piaţă, cât şi prin generarea de business nou, ca urmare a implementării unor campanii de marketing extrem de atractive. De asemenea, extinderea suprafeţei de vânzare şi plasarea noilor magazine în centre comerciale cu trafic mare au contribuit la dezvoltarea business-ului Flanco în 2011".