Flanco a continuat extinderea reţelei sale de magazine, în luna aprilie, sub poziţionarea Smart Discounter, inaugurând două noi spaţii comerciale şi reamenajând un al treilea, potrivit unui comunicat Flanco. Astfel, retailerul a ajuns la 22 de puncte de vânzare care reflectă poziţionarea de brand anunţată în urmă cu un an. Flanco a deschis cel de-al treilea magazin al său din Iaşi, în centrul comercial Mall Moldova. Un al treilea magazin a fost deschis si în Tulcea, în complexul Winmarkt.
Totodată, magazinul Flanco din complexul Muntenia din Târgovişte a fost reamenajat şi redeschis sub noua identitate de brand, Târgovişte fiind, la rândul său, un oraş cu trei magazine deţinute de retailer. Noile spaţii comerciale din Iaşi, Tulcea şi Târgovişte au o suprafaţă totală de aproximativ 2.000 mp.
"Strategia noastră de extindere vizează în mod prioritar centrele comerciale cu trafic intens şi suprafeţe mari, unde putem oferi clienţilor o experienţă de cumpărături completă şi accesibilă - de la tehnologie de ultimă generaţie şi oferte smart, până la instrumente diverse de plată sau programe tip rabla, prin care clienţii noştri pot accesa reduceri suplimentare consistente", spune Ovidiu Nicuşan, Director de Marketing Flanco.
Conform Flanco, odată cu aceste inaugurări, numărul oraşelor în care noua identitate de brand este vizibilă creşte la 17. Iaşi, Tulcea şi Târgoviste se adaugă pe lista celorlalte 14 oraşe - Bucureşti, Ploieşti, Piteşti, Constanţa, Braşov, Suceava, Focşani, Râmnicu-Vâlcea, Târgu-Frumos, Codlea, Huşi, Arad, Râmnicu-Sărat şi Giurgiu.
Potrivit comunicatului, întreaga reţea de magazine Flanco oferă clienţilor acces la discounturi inteligente, precum şi la suita completă de servicii a retailerului. Printre acestea se numără programul "Rabla la
telefoane", prin care clienţii primesc până la 30% discount la achiziţionarea unui smartphone
odată cu predarea unui telefon vechi, programul Rabla pentru electrocansice, cu voucher în
valoare de 300 de lei pe loc, precum şi soluţii flexibile de finanţare şi Retur în 45 de zile.
Opinia Cititorului