BusinessMark anunţă, într-un comunicat remis redacţiei, că pe 26 septembrie 2025, organizează la Bucureşti un nou proiect din seria „Supply Chain & Logistics Forum & Expo 2025", eveniment dedicat profesioniştilor din industria supply chain şi logistică şi al treilea dintr-un proiect cu acoperire naţională. Evenimentul reuneşte experţi şi lideri din industrie, ce vor a analiza transformările majore care definesc lanţurile de aprovizionare, atât la nivel global, cât şi local.
Sursa citată precizează:
„Provocările globale, precum volatilitatea economică, tensiunile geopolitice, digitalizarea accelerată şi expansiunea e-commerce-ului, continuă să transforme fundamental industria. Presiunea pentru sustenabilitate şi conformitatea ESG lansează, astfel, o întrebare esenţială: cum pot companiile să-şi reducă amprenta de carbon menţinând eficienţa şi competitivitatea?
Astfel, 18 lideri din domeniu vor aborda, în cadrul ediţiei de la Bucureşti teme precum provocările macroeconomice, rezilienţa supply chain-ului, soluţiile de digitalizare, e-commerce şi cerinţele consumatorilor, optimizarea livrărilor, logistica urbană, last-mile delivery, infrastructura logistică, depozitarea inteligentă, logistica autonomă, managementul stocurilor, transparenţa lanţului de aprovizionare, forţa de muncă viitoare, sustenabilitatea, hub-urile verzi, economia circulară, electrificarea transportului şi contextul legislativ 2025.
Evenimentul va moderat de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark, şi va include sesiuni de prezentări şi două paneluri.
Din Marea Britanie, se va alătura conferinţei Aristides Matopoulos, Professor of Supply Chain Design, Cranfield School of Management, Director, Agile Supply Chain Research Club. El colaborează activ cu actori din industrie şi autorităţile, în sectoare precum: aerospaţial, apărare şi sănătate, co-dezvoltând soluţii practice pentru provocările complexe de aprovizionare şi achiziţii. În plus, Aristides este cunoscut pentru promovarea abordărilor integrate în managementul achiziţiilor şi aprovizionării care sporesc agilitatea, rezilienţa şi dezvoltarea capacităţilor pe termen lung.
Au mai confirmat prezenţa la eveniment:
• Dan Fotescu, Logistics Department Director, Auchan Romania
• Luiza Pascu, Head of Logistics Operations, froo Romania - ¯abka Group, DRIM Daniel Distribuţie FMCG
• Andreea Mureşeanu, Head of Distribution & Logistics, Selgros, Vicepreşedinte ARILOG
• Daniel Enache, Director Spare Parts Logistics for Central Europe, Dacia
• Bogdan Suciu, Head of Supplier and Business Partner Management, AUMOVIO
• Eugen Buldur, Logistic Manager, Magna Exteriors Craiova
• Emilian Dinică, East Balkans E2E Supply Chain Director, PepsiCo CE
• Victor Ciocan, Head of Supply Chain Romania & Ungaria, Sezamo şi Kifli.hu
• Cosmin Băroiu, Regional Director, Mantis România, Polonia şi Ţările Baltice
• Alina Necula, Country Manager for Romania, Lion's Head Investments
• Victor Dănilă, Supply Chain Manager, ORKLA FOODS ROMANIA
• Oszkar Bara Laszlo, Managing Partner, APTUS, Manhattan Associates Eastern Europe, Tech Lead for Manhattan R&D, Atlanta
• Dana Bordei, Commercial Country Manager, VGP Romania
• Lucian Opriş, Director | Tenant Services, Office, Industrial & Logistics, Colliers Romania
• Mirela Marica, Supply Chain Manager, ALPLA Packaging Romania
• Nicu Boangiu, Chief Technical Officer, Smart ID
• Miruna Rad, SCM Business Unit Manager, APTUS, Manhattan Associates Eastern Europe
Evenimentul se adresează: directorilor de logistică, supply chain managers, managerilor de transport şi distribuţie, directorilor operaţionali, directorilor generali şi financiari, managerilor de planificare, aprovizionare şi depozite, directorilor import-export şi directorilor comerciali şi vânzări, care doresc să rămână la curent cu cele mai noi tendinţe şi practici din industrie, oferind oportunităţi valoroase de networking şi dezvoltare profesională”.
Opinia Cititorului