Orange România a anunţat publicarea "Raportului de Responsabilitate Socială Corporativă pentru 2011" al grupului France Telecom-Orange care oferă o analiză atentă a domeniilor în care a înregistrat progrese considerabile, potrivit unui comunicat. Acestea sunt strategia privind contribuţia la dezvoltarea economică şi socială a ţărilor emergente, mobilizarea entităţilor sale europene în vederea protejării copiilor pe Internet şi consolidarea guvernanţei din perspectiva consumului de energie.
Orange şi-a dorit să ajute comunitatea în care îşi desfăşoară activitatea. Astfel, Grupul a investit aproape 800 milioane euro în peste 21 de ţări din Africa şi Orientul Mijlociu pentru a crea şi susţine mediile socio-economice din această zonă. În plus, Orange, alături de alte 25 de companii din industria tehnologiilor informaţionale şi de comunicare, s-a implicat în calitate de membru fondator al Coaliţiei TIC în elaborarea principiilor directoare pentru îmbunătăţirea siguranţei on-line a copiilor şi adolescenţilor.
În ţara noastră, Orange a urmat aceleaşi direcţii strategice. Pentru angajaţi au fost organizate programe de dezvoltare şi recunoaştere profesională, precum şi acţiuni de voluntariat la care au putut participa.