Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea
magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe piaţă, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Acest moment important confirmă creşterea dinamică a Froo şi poziţia sa în ascensiune rapidă în peisajul retailului românesc.
Primit cu căldură de clienţi, recunoscut de parteneri şi apreciat în întreaga industrie, Froo şi-a câştigat rapid reputaţia de concept de retail inovator, modern şi orientat către client. Aspectul distinctiv al mărcii - curat, elegant, aerisit şi în nuanţe de verde deschis - consolidează o experienţă de cumpărături centrată pe un magazin unic, care răspunde nevoilor clienţilor pe tot parcursul zilei. Această atractivitate crescândă se reflectă nu numai în extinderea reţelei, ci şi în răspunsul entuziast al consumatorilor, care au savurat deja peste 1 milion de hot dogi şi peste 600.000 de cafele de la lansare!
În doar un an, Froo a ajuns la 100 de magazine. Este o etapă importantă care reflectă puterea ambiţiei noastre şi dedicarea echipelor noastre excepţionale din România şi Polonia. Suntem recunoscători tuturor partenerilor şi furnizorilor noştri care cred în misiunea noastră şi cresc alături de noi. Deşi suntem mândri de ceea ce am realizat, ştim că acesta este doar începutul. Rămânem dedicaţi învăţării, evoluţiei şi construirii unei prezenţe pe termen lung pe piaţa românească - a spus Anna Grabowska, EVP ¯abka Polska, Managing Director ¯abka International.
Potrivit sursei, prin intermediul unui model de parteneriat de afaceri, persoanele fizice au posibilitatea de a-şi administra propriul magazin Froo, beneficiind de sprijinul deplin al unei echipe experimentate, al sistemelor şi al proceselor. Brandul sprijină activ şi comercianţii independenţi existenţi care aleg să îşi transforme magazinele în format Froo, oferindu-le acces la un concept dovedit şi la un know-how operaţional solid.
În calitate de partener de afaceri Froo în România, am văzut cu ochii mei cum combinaţia
potrivită între independenţă şi colaborare poate duce la succes. Conducerea propriului magazin cu sprijinul unei echipe pasionate a fost o experienţă incredibilă, iar atingerea numărului de 100 de magazine este doar începutul - a spus Cătălin Pesu, care conduce magazinul Froo din Bucureşti.
De la intrarea pe piaţa românească, Froo a deschis un magazin la fiecare trei zile, având acum locaţii în Bucureşti, Piteşti şi Constanţa, atât în centrele oraşelor, cât şi în zone rezidenţiale.
Magazinele multifuncţionale combină produse alimentare de bază şi preparate gata de consum cu conceptul Froo Bistro, care oferă cafea de calitate, gustări calde precum pizza, panini, produse de patiserie dulce, precum şi produse exclusive sub marcă proprie. Oferta reflectă preferinţele locale, peste 80% din sortiment provenind de la mărci cunoscute în Romania . Această idee este surprinsă în promisiunea Froo: „Tot ce vrei tu în fiecare froo”. Froo Romania este susţinută de DRIM Daniel Distributie, care asigură o logistică eficientă şi fiabilă în întregul lanţ.