Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice şi inovatoare instituţii bancare din România, a devenit cea mai dinamică bancă şi în social media, preluând conducerea în categoria "Bănci şi servicii financiare" pe Facebook, conform clasamentului realizat de Facebrands.ro, arată un comunicat remis redacţiei.
Cu peste 18.500 de fani ai paginii sale oficiale, Garanti Bank dă tonul într-o categorie în care inovaţia şi dialogul permanent cu utilizatorii fac diferenţa.
"Să fii o instituţie bancară în social media este cu totul altă poveste decât a fi un brand de larg consum, eventual şi internaţional - este nevoie de o abordare total diferită, care să inspire încrederea de care trebuie să te bucuri şi în offline, dar să arăţi fanilor tăi că îţi pasă de ei şi în afara orelor de lucru. Este ceea ce încercăm să facem în social media: să fim acel consilier al fiecăruia, care dă cele mai bune sfaturi financiare, te ţine la curent cu cele mai noi campanii, dar îţi şi dă sugestii despre unde ţi-ai putea petrece vacanţa sau week-end-ul şi, mai ales, întreţine un dialog permanent cu fanii", declară directorul de marketing al Garanti Bank, Ilgaz Kaya.



























































