Începând din ianuarie, GfK România, împreună cu IMAS, au devenit furnizorii oficiali ai Studiului Naţional de Audienţă Radio, instrumentul complet şi standardizat de analiză şi monitorizare pentru industria de publicitate din ţara noastră, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Pentru următorii 4 ani, GfK va derula studiul sindicalizat de audienţă pentru Asociaţia pentru Radio Audienţă. Cercetarea va fi realizată prin metodologia CATI (interviuri prin telefon), în trei valuri anual, prin care un total de 28.200 de consumatori vor fi chestionaţi cu privire la consumul lor de radio din ziua precedentă. GfK va realiza 11.100 interviuri pe an pe un eşantion urban şi 3.000 în mediul rural.
Andi Dumitrescu, director general GfK România, a declarat: "Prin câştigarea acestui nou proiect, GfK îşi consolidează statutul de partener competent şi de încredere în domeniul cercetării media. O dovedesc atât proiectele SNA şi de monitorizare a publicităţii radio pe care le derulăm deja în România, dar şi cele din alte ţări europene în care GfK este prezent, unde furnizăm date de măsurare a audienţei pentru o gamă largă de mass-media".