Groupama Asigurări vrea să ajungă la o cotă de piaţă de 25% pe segmentul asigurărilor generale (cu excepţia asigurărilor auto) în următorii patru ani şi să-şi dubleze cota de piaţă pe segmentul asigurărilor de viaţă, până la 20%, au anunţat azi reprezentanţii companiei.
Compania vrea să-şi consolideze în următorii patru ani cota de piaţă de 15% pe segmentul asigurărilor auto.
"Groupama Asigurări are ca obiective câştigarea de noi clienţi prin dezvoltarea pieţei de asigurări de locuinţe, în condiţiile în care numai 8% din locuinţe sunt asigurate", au declarat reprezentanţii companiei cu ocazia lansării brandului Groupama Asigurări.
"Noile contracte sunt subscrise de către Groupama Asigurări, toate contractele existente vor păstra aceiaşi termeni şi aceleaşi condiţii, iar răspunderile vor fi preluate integral de noua companie", au menţionat reprezentanţii companiei.


















































