"hei" by Rompetrol - un brand cu o tradiţie de 20 de ani, dezvoltat în România şi extins în Bulgaria, Republica Moldova şi Georgia

M.P.
Comunicate de presă / 8 mai

"hei" by Rompetrol - un brand cu o tradiţie de 20 de ani, dezvoltat în România şi extins în Bulgaria, Republica Moldova şi Georgia

Conceptul "hei", unul dintre cele mai cunoscute branduri din portofoliul Rompetrol, aniversează 20 de ani de prezenţă pe piaţa din România, perioadă în care a evoluat şi s-a concentrat pe dezvoltarea experienţei clienţilor în interiorul staţiilor de carburanţi Rompetrol, conform unui comunicat transmis redacţiei.

În prezent, "hei" numără circa 230 de puncte, în România şi în regiune, magazine cu o gamă largă de produse şi zone dedicate în care sunt servite băuturi pe bază de cafea de specialitate şi preparate proaspete, reţetele fiind concepute cu ajutorul specialiştilor din segmentul ospitalităţii.

Lansat în 2005, a fost primul brand românesc dedicat activităţii de magazin din cadrul unei staţii de distribuţie şi a înregistrat o dezvoltare continuă, în acord cu aşteptările clienţilor Rompetrol, a tendinţelor şi a soluţiilor tehnice, fiind extins şi la nivel regional (Bulgaria, Republica Moldova, Georgia).

"Povestea "hei" reflectă pasiunea şi implicarea specialiştilor Rompetrol, dorinţa de a crea şi oferi clienţilor experienţe unice, de la preparate gastronomice - locale şi internaţionale, ingrediente naturale de la producători locali - certificate şi cu trasabilitate, la produse fresh realizate în staţie, dar şi o varietate de băuturi pe bază de cafea de origine. La aniversarea de 20 de ani, promitem să continuăm dezvoltarea brandului "hei" şi să ne surprindem clienţii cu inovaţii, atât prin extinderea prezenţei la nivel naţional şi regional, cât şi prin diversificarea gamei de produse şi servicii oferite", a declarat Vlad Rusnac, Chief Marketing & Retail Officer KMG International.

Un pas major pentru dezvoltarea "hei" a fost realizat anul trecut, când franciza actuală Rompetrol a fost extinsă de la una exclusiv pe parte de carburant, la o franciză completă, care include şi folosirea elementelor identitare "hei".

Un moment important în consolidarea brandului a fost anul 2023, odată cu deschiderea în premieră pe piaţa locală a celor 12 centre de servicii în jurul benzinăriilor Rompetrol de pe autostrada A1, pe tronsonul Nădlac - Sibiu. Acestea integrează partea de alimentare cu carburanţi/adblue, staţii de încărcare rapidă pentru maşini electrice, locuri de parcare şi relaxare, cu un interior generos, cu suprafeţe triple faţă de media celorlalte staţii Rompetrol, potrivit comunicatului.

Astfel, "hei" a devenit un brand-umbrelă, reunind trei linii distincte de servicii: "hei&gourmet" - dedicat servirii asistate cu preparate de tip restaurant, "hei&go" - produse de larg consum, precum băuturi, dulciuri, snack-uri, şi "hei&coffee" - pentru cafea, produse de patiserie şi sandwich-uri. Aceste staţii au fost primele din România unde s-a putut savura o masă caldă.

Primele magazine "hei" au fost inaugurate în 2005, în România, într-o perioadă în care compania a lansat mai multe proiecte care au revitalizat piaţa locală a carburanţilor, printre care marca efix - sub care sunt comercializaţi şi astăzi carburanţii produşi în rafinăria Petromidia, cardurile Fill&Go - care permit plata direct la pompă, şi conceptul "hei".

În 2007, "hei" era deja implementat în 70 de staţii de carburanţi din întreaga ţară. Evoluţia brandului "hei" a continuat, iar în 2013 Rompetrol a demarat un amplu proces de rebranding. Acesta a vizat actualizarea identităţii vizuale a companiei şi crearea unui ambient modern, printr-o nouă arhitectură şi o reorganizare a spaţiului interior în staţiile de alimentare.

La finele lui 2019, compania a dezvoltat un nou concept al staţiilor Rompetrol, implementat în 2020, caracterizat prin alinierea elementelor constructive exterioare la tendinţele actuale şi o optimizare a spaţiului de producţie destinat produselor gastro. Apoi, în 2023, Rompetrol vine în premieră pentru România cu un concept nou pentru spaţiile de servicii de pe autostrăzi, prin care a integrat partea de alimentare cu carburanţi/adblue, staţiile de încărcare rapidă pentru maşini electrice, locurile de parcare şi relaxare, cu un interior generos, cu suprafeţe triple faţă de media celorlaltor staţii Rompetrol.

La interior, conceptul îmbină "hei coffee&gourmet" - zone dedicate pentru magazin, restaurant, cafenea, cu loc de joacă pentru copii, spaţii pentru mame cu copii şi facilităţi pentru persoane cu handicap. Aceste benzinării au fost primele din România unde s-a putut savura o masă caldă, cu mâncare proaspătă, preparată din ingrediente naturale achiziţionate de la producători români din zonă, se precizează în comunicat.

Conceput iniţial şi dezvoltat în România, "hei" a fost extins ulterior şi la nivel regional cu primul magazin deschis în Republica Moldova, la începutul anului 2024 şi primul "hei" deschis în Georgia, în februarie anul acesta. În acest moment, 7 staţii Rompetrol Moldova au facilităţi "hei" incluse, iar în Georgia obiectivul este de a deschide un număr de 30 de magazine "hei", până la sfârşitul lui 2029.

La finalul anului trecut, segmentul de distribuţie al Rompetrol în România cuprindea 1.342 de puncte de comercializare, incluzând staţiile proprii, Partener Rompetrol, dar şi staţii mobile - Rompetrol Express şi baze interne (rezervoare de 9 şi 20 metri cubi amplasate în incinta companiilor din diverse domenii de activitate - transporturi, construcţii, agricultură, etc.).

Aceste puncte comercializează carburanţi produşi în Petromidia, cea mai mare rafinărie din ţară şi una dintre cele mai importante din regiune, se mai menţionează în comunicat.

Opinia Cititorului ( 1 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. Tilică Peiu (prostul de la Sidex) validează cu brio această antrepriză ruzzească !

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

08 Mai. 2025
Euro (EUR)Euro5.1222
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5369
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4930
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0212
Gram de aur (XAU)Gram de aur487.0692

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
aicps.ro
tibco.ro
energyexpo.ro
ccib.ro
antiquemarket.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb