Heineken în ţara noastră are o nouă Identitate Vizuală

F. A.
Comunicate de presă / 1 februarie 2012

Heineken în ţara noastră are o nouă Identitate Vizuală

Heineken în ţara noastră schimbă Identitatea Vizuală a companiei şi, începând cu 1 februarie, va folosi un logo nou pe toate materialele companiei, aliniindu-se astfel la standardele internaţionale Heineken, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei. Schimbarea reflectă evoluţia şi succesul companiei la nivel local şi global.

Noua Identitate Vizuală a companiei este formată dintr-un logo nou, ce cuprinde numele companiei Heineken scris cu majuscule şi completat de o stea roşie.

Andrew Quayle, CFO Heineken în ţara noastră, a declarat: "Heineken s-a extins şi s-a schimbat foarte mult în ultimii 10 ani, atât la nivel global, cât şi local. Suntem mândri că facem parte dintr-o companie globală care a devenit mai vizibilă, mai internaţională, mai diversă şi în acelaşi timp, mai unită. Echipa Heineken din România şi echipele din toată lumea împărtăşesc acelaşi spirit, aceeaşi pasiune, prin urmare, cu toţii îmbrăţişăm noua Identitate Vizuală, care ne defineşte ca fiind One Heineken".

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0320
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3665
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3715
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9148
Gram de aur (XAU)Gram de aur480.7983

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb