Heineken în ţara noastră schimbă Identitatea Vizuală a companiei şi, începând cu 1 februarie, va folosi un logo nou pe toate materialele companiei, aliniindu-se astfel la standardele internaţionale Heineken, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei. Schimbarea reflectă evoluţia şi succesul companiei la nivel local şi global.
Noua Identitate Vizuală a companiei este formată dintr-un logo nou, ce cuprinde numele companiei Heineken scris cu majuscule şi completat de o stea roşie.
Andrew Quayle, CFO Heineken în ţara noastră, a declarat: "Heineken s-a extins şi s-a schimbat foarte mult în ultimii 10 ani, atât la nivel global, cât şi local. Suntem mândri că facem parte dintr-o companie globală care a devenit mai vizibilă, mai internaţională, mai diversă şi în acelaşi timp, mai unită. Echipa Heineken din România şi echipele din toată lumea împărtăşesc acelaşi spirit, aceeaşi pasiune, prin urmare, cu toţii îmbrăţişăm noua Identitate Vizuală, care ne defineşte ca fiind One Heineken".