Herbalife Ltd. a înregistrat, în primul trimestru al anului 2009, un profit net de 41,5 milioane dolari (circa 31 milioane euro), comparativ cu 62,4 milioane euro, profitul înregistrat în primul trimestru al anului anterior, informează compania.
Vânzări nete au totalizat 521,7 milioane dolari (aproximativ 385 milioane euro), cu 13,7 procente în scădere faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008, această scădere fiind determinată în primul rând de evoluţia nefavorabilă a cursului valutar. Excluzând însă impactul fluctuaţiilor valutare, vânzările nete au scăzut doar cu 0,9 procente.
"În această perioadă dificilă din punct de vedere economic şi în condiţiile unor fluctuaţii neaşteptate ale cursurilor valutare, continuăm să ne concentrăm pe acele sectoare pe care le putem controla pentru a creşte încasările numerar şi investiţiile. Mă bucur că în această perioadă economică fără precedent, excluzând fluctuaţiile valutare, vânzările noastre nete au scăzut cu mai puţin de un procent faţă de anul trecut. Acest lucru reflectă implicarea deosebită a distribuitorilor noştri şi adaptabilitatea modelului nostru de business. Ne aflăm în poziţia unică de a reuşi într-o perioadă de criză economică pentru că prezentăm avantajul oportunităţii oferite potenţialilor dustribuitori la un venit de bază sau suplimentar, precum şi o gamă de produse de nutriţie şi control al greutăţii în plină epidemie a obezităţii la nivel mondial", a declarat Michael O. Johnson, director general executiv al Herbalife Ltd.























































