HomeRun România şi-a crescut baza de clienţi cu 140% după ultima rundă de investiţii

T.B.
Comunicate de presă / 24 iulie, 11:32

HomeRun România şi-a crescut baza de clienţi cu 140% după ultima rundă de investiţii

În urma investiţiei de 15 milioane de euro atrase de HomeRun.ro pentru susţinerea dezvoltării platformei, compania a făcut progrese pentru consolidarea prezenţei sale locale şi regionale în toate cele 14 ţări din regiunea EMEA, se arată într-un comunicat remis redacţiei. HomeRun România, una dintre cele mai importante platforme online de servicii din ţară, a traversat un proces accelerat de dezvoltare, înregistrând o rată de creştere anuală a furnizorilor de servicii listaţi în platformă de 42,19%. Datorită acestei reţele extinse, consumatorii români pot solicita oferte pentru serviciile de care au nevoie dintre cele 1.930 de categorii disponibile.

„În urma fuziunii din 2022 dintre HomeRun şi ProntoPro, lider de piaţă în Italia şi activ în alte câteva ţări europene, am făcut o investiţie semnificativă în dezvoltarea unei platforme unificate, care poate să deservească mai multe ţări în mod eficient. Această investiţie de 15 milioane de euro a fost direcţionată în principal către consolidarea tehnologiei noastre şi extinderea prezenţei pe pieţele principale, precum şi pe cele emergente. Astfel, România s-a remarcat ca una dintre cele mai promiţătoare pieţe, care are un rol strategic,” subliniază Başak Değim Taşpinar, co-CEO al HomeRun.

Peste 500.000 de români au beneficiat de serviciile oferite de furnizorii listaţi pe HomeRun Cu servicii disponibile în toată ţara, HomeRun a reuşit să îşi crească baza de clienţi cu 140% după ultimele investiţii din 2022, ajungând la peste o jumătate de milion de români care sunt deja conectaţi prin intermediul aplicaţiei cu furnizorii de servicii. Cei care doresc să primească o ofertă pentru un serviciu trebuie să se înregistreze în aplicaţie, să îşi configureze locaţia şi să descrie problema pentru care au nevoie de sprijin. Furnizorii de servicii vor primi solicitarea, iar dacă sunt interesaţi, pot face o ofertă. Pentru fiecare solicitare, consumatorii pot primi până la patru oferte şi pot selecta cea mai bună ofertă după ce analizează propunerile şi iau legătura cu furnizorii dacă au nevoie de informaţii suplimentare pe chatul aplicaţiei sau la telefon. Având ca obiectiv maximizarea şanselor de a furniza un serviciu de înaltă calitate, algoritmul platformei le va da prima şansă să facă o ofertă furnizorilor de servicii cu cele mai bune recenzii. Pentru fiecare ofertă făcută, furnizorii de servicii trebuie să plătească o taxă, aceasta fiind o măsură suplimentară de conectare a consumatorilor cu furnizorii serioşi. Clienţii care vor să acceseze un serviciu nu plătesc nicio taxă pentru primirea ofertelor. Pe măsură ce interesul consumatorilor a crescut în ultimul an, HomeRun a înregistrat o creştere de 51% a veniturilor în primele şase luni ale anului 2025, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2024.

„HomeRun le oferă profesioniştilor o prezenţă digitală puternică fără a fi nevoie să investească în publicitate, iar acest lucru le permite să se concentreze pe furnizarea de servicii de calitate. Prin înregistrarea pe platformă, profesioniştii au acces la un portofoliu mare de potenţiali clienţi care caută în mod activ expertiza lor. Datorită sistemului nostru integrat de recenzii, feedback-ul clienţilor rămâne permanent vizibil pe profilurile lor, ajutându-i să îşi construiască o reputaţie bună în timp. În România, am înregistrat o creştere de 42% de la an la an a numărului de furnizori de servicii care s-au alăturat platformei noastre, o dovadă a valorii adăugate pe care o generăm pentru specialişti. Obiectivul nostru este să devenim principala platformă de servicii online de pe piaţa din România,” a declarat Erol Değim, co-CEO al HomeRun.

Consilierea psihologică şi serviciile la domiciliu au fost printre cele mai căutate în ultimele

12 luni

Românii vizitează de obicei platforma atunci când au nevoie de ajutor pentru treburile casnice, dar caută şi furnizori de servicii care să se ocupe de bunăstarea lor psihică. În timp ce în ultimele 12 luni cele mai căutate 3 servicii au fost curăţenia la domiciliu, instalarea aparatelor de aer condiţionat şi zugrăvirea interioară, serviciile de consiliere psihologică ocupă primul loc în ceea ce priveşte cererea. De asemenea, serviciile complete de renovare a locuinţei, mutarea, realizarea instalaţiilor electrice şi sanitare se numără printre serviciile foarte solicitate pe întreg teritoriul României. Acest lucru arată că utilizatorii se bazează pe serviciile de amenajare a locuinţei găsite pe HomeRun atât pentru întreţinerea spaţiilor în care locuiesc deja, cât şi pentru amenajarea noilor case.

danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

25 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0708
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3213
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4251
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8168
Gram de aur (XAU)Gram de aur464.9428

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
industrylink.eu
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb