Honda a lansat cea de-a noua generaţie de Civic, ce va contribui cu 40% la vânzările mărcii în 2012 în ţara noastră, potrivit unui comunicat remis redacţiei. Noul model Honda Civic este construit pe punctele forte ale predecesorului său, fiind considerat o "evoluţie revoluţionară" datorită designului special, confortului şi manevrabilităţii sporite, precum şi conştientizării problemelor mediului înconjurător.
Masahiro Matsushita, preşedintele Honda Trading România, a declarat: "Am dezvoltat noul model Civic după o analiză riguroasă a profilului şi dorinţelor clienţilor europeni ţinând cont de elementele apreciate cel mai mult de aceştia: siguranţa maşinii, eficienţă şi accesibilitate. Ridicând standardele am creat un autovehicul mai sigur, premium în ceea ce priveşte performanţele oferite la un preţ convenabil, cu un design revoluţionar. Noul Civic reprezintă un salt de două generaţii. Ponderea noului Civic în totalul vânzărilor din 2012 va fi de 40%, în special cu ajutorul echipării Confort şi al motorizării 1.4".