IBM România a anunţat că a semnat un contract pe o perioadă de trei ani cu Banca Comercială Română (BCR) pentru a implementa şi a oferi suport pentru o soluţie CRM analitic (Analytical Customer Relationship Management), se arată într-un comunicat transmis redacţiei. Soluţia reprezintă unul dintre cele mai importante sisteme IBM Unica implementate în Europa Centrală şi de Est şi un succes important pentru piaţa soluţiilor CRM.
Implementarea soluţiei Analytical CRM reprezintă prima fază a unei iniţiative strategice a BCR de optimizare a activităţilor de administrare a clienţilor, pentru o înţelegere mai bună a nevoilor şi comportamentului clienţilor Această soluţie permite băncii să dezvolte strategii de vânzare a produselor şi serviciilor bancare, şi va putea îmbunătăţi loialitatea clienţilor într-o manieră eficientă.
Christian Bruckner, Vicepreşedinte Executiv Operaţiuni BCR, a declarat: "Principalul nostru obiectiv este să înţelegem şi să rezolvăm nevoile clienţilor oferindu-le produse şi servicii mai simple, mai accesibile şi de o calitate înaltă, în conformitate cu necesităţile segmentelor de clienţi ţintă. De aceea, ne străduim permanent să ne optimizăm activitatea prin implementarea celor mai bune platforme operaţionale, precum această soluţie Analytical CRM".