ÎN PRIMELE ŞAPTE LUNI ALE ACESTUI AN:Cheltuielile pentru publicitate din industria auto americană au scăzut cu 4% din cauza deficitului de stocuri

V.G.
Internaţional / 18 septembrie

Cheltuielile pentru publicitate din industria auto americană au scăzut cu 4% din cauza deficitului de stocuri

Cheltuielile pentru publicitate din industria auto americană au scăzut cu 4% în primele şapte luni ale acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, deoarece deficitul de stocuri a redus vânzările, chiar dacă cererea de vehicule a rămas puternică, potrivit datelor unei firme de cercetare de publicitate, citată de Reuters, notează News.ro.

În cazul reclamelor digitale, cheltuielile au reprezentat 53% din suma totală de 4,80 miliarde de dolari pe care industria a alocat-o pentru publicitate în perioada respectivă, potrivit datelor publicate de firma Standard Media Index (SMI).

Suma totală alocată pentru publicitate, în valoare de 5,50 miliarde de dolari, a fost cu 12,7% mai mică faţă de aceeaşi perioadă din 2019, anterioară pandemiei de Covid-19.

Motivul este că cheltuielile dealerilor, care sunt, în mod tradiţional, printre cele mai mari din industrie, sunt afectate din cauza lipsei de vehicule.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

GALA BURSA 2022
Avocat Ianul Alexandra
Apanova
BTPay
Electromagnetica
DIGI
arsc.ro
roovi.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

06 Dec. 2022
Euro (EUR)Euro4.9126
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6804
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9667
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6911
Gram de aur (XAU)Gram de aur266.7598

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
thediplomat.ro
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro