Cheltuielile pentru publicitate din industria auto americană au scăzut cu 4% în primele şapte luni ale acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, deoarece deficitul de stocuri a redus vânzările, chiar dacă cererea de vehicule a rămas puternică, potrivit datelor unei firme de cercetare de publicitate, citată de Reuters, notează News.ro.
În cazul reclamelor digitale, cheltuielile au reprezentat 53% din suma totală de 4,80 miliarde de dolari pe care industria a alocat-o pentru publicitate în perioada respectivă, potrivit datelor publicate de firma Standard Media Index (SMI).
Suma totală alocată pentru publicitate, în valoare de 5,50 miliarde de dolari, a fost cu 12,7% mai mică faţă de aceeaşi perioadă din 2019, anterioară pandemiei de Covid-19.
Motivul este că cheltuielile dealerilor, care sunt, în mod tradiţional, printre cele mai mari din industrie, sunt afectate din cauza lipsei de vehicule.