Abonament gratuit

ÎN PRIMUL SEMESTRU AL ANULUI 2018:UNIQA Asigurări a raportat vânzări de 13,4 milioane euro

Ziarul BURSA #Bănci-Asigurări /

Uniqa Asigurări de viaţă a înregistrat cea mai importantă evoluţie, în primele şase luni ale acestui an, pe segmentul asigurărilor de viaţă, unde s-au vândut poliţe în valoare de 9,1 milioane de euro, cu 56 % mai mult decât în aceeaşi perioa­dă a anului trecut, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.

De asemenea, potrivit datelor trans­mise, au crescut cu 9% şi primele brute subscrise pe segmentul non-motor, valoarea acestora ridicându-se la 13,4 milioane de euro. Cu toate acestea, în ciuda creşterilor semnificative pe cele două segmente, primele brute subscrise de cele două companii în primul semestru al acestui an au ajuns la o valoa­re totală de 44,3 milioane euro, în scădere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în contextul adoptării unei strategii de dezvoltare asumată pe termen lung, ce vizează reducerea expunerii pe segmentul motor.

Franz Weiler, CEO-ul UNIQA Asigurări, a declarat: "Conform strategiei noastre de business, înregistrăm o creştere pe clasele de asigurări pe care am decis să ne concentrăm, respectiv asigurările non-motor şi asigurările de viaţă. În acest context, am înregistrat o scădere a vânzărilor pe segmentul motor în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut, care a condus către o diminuare a veniturilor companiei cu 1,3 milioane euro. În prezent, ne confruntăm cu o scădere a profitului, dar acest lucru este asumat şi temporar, în contextul unui plan ce vizează diversificarea portofoliului în sensul creşterii ponderii asigurărilor non-motor".

Paul Cazacu, vicepreşedinte - director general adjunct - CFO UNIQA Asigurări, a precizat: "După primele 6 luni ale acestui an, UNIQA Asigurări are o rată de solvabilitate de 160,55%, iar UNIQA Asigurări de viaţă o rată de solvabilitate de peste 200%. Acesta este un indicator al solidităţii financiare şi al capacităţii celor două companii de a se autosusţine din surse proprii şi de a-şi acoperi, fără probleme, obligaţiile financiare pe termen mediu şi lung".

Cele două companii au în plan, pentru perioada următoare, dezvoltarea gradului de standardizare a produselor vândute, precum şi a gradului de automatizare a proceselor.

"În acest sens, am scăzut şi costurile administrative cu aproximativ 15% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, semn că ne aflăm pe drumul cel bun în ceea ce priveşte eficientizarea proceselor", a adăugat Paul Cazacu.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Videoconferinţa Digitalizarea României şi tehnologia 5G
DTLAWYERS
Hidroelectrica
Business Card
Cotaţii Emitenţi BVBCotaţii fonduri mutuale
BTPay
RSM
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
Pagini Aurii
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.roConference on E-learning - Tips&Tricks
Cabinet de avocatservicii curatenie