Industria turismului îşi dă întâlnire, în mai puţin de două luni, la Târgul de Turism al României - Ediţia de Toamnă (TTR II), organizat de ROMEXPO. Evenimentul, deja consacrat ca platforma centrală de promovare şi business pentru sectorul turistic, va aduce în prim-plan un mix unic de oferte, destinaţii, idei şi soluţii inovatoare, care vor defini finalul de an în această industrie, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Pentru companii, participarea la TTR II înseamnă mult mai mult decât prezenţa într-un spaţiu expoziţional: este o oportunitate de a se conecta direct cu mii de vizitatori interesaţi de vacanţe şi experienţe autentice, dar şi cu parteneri relevanţi din domeniu. Într-o piaţă dinamică, unde atenţia consumatorului este greu de câştigat, târgul asigură vizibilitate naţională şi internaţională, acces la lead-uri calificate şi şansa de a genera vânzări pe loc.
Evenimentul beneficiază şi de o expunere media şi digitală amplă, prin campanii dedicate desfăşurate de ROMEXPO şi partenerii săi, asigurând astfel o vizibilitate crescută pentru brandurile participante. Totodată, asocierea cu un eveniment cu tradiţie şi putere de influenţă în piaţă conferă prestigiu şi legitimitate companiilor care aleg să participe.
Ediţia de toamnă include şi de această dată Scena de Networking, un spaţiu dedicat dialogului profesionist şi schimbului de know-how. Workshopuri, conferinţe şi sesiuni de training susţinute de lideri din turism, marketing şi tehnologie creează contextul ideal pentru dezvoltarea competenţelor, pentru inspiraţie şi pentru consolidarea unor parteneriate strategice.
Opinia Cititorului