ING BANK ROMÂNIA: Primul semestru a evidenţiat un apetit crescut al populaţiei şi al mediului de afaceri pentru produsele de creditare

Comunicate de presă / 30 august 2021

Primul semestru a evidenţiat un apetit crescut al populaţiei şi al mediului de afaceri pentru produsele de creditare

Plăţile contactless continuă să crească susţinut, un trend accelerat de contextul pandemiei COVID-19. Astăzi, aproape una din patru plăţi cu cardul la POS este efectuată cu un card ING. Şi comerţul online continuă să crească. Numărul de tranzacţii cu cardul a crescut cu 20% faţă de primul semestru din 2020, în timp ce valoarea plăţilor în comerţul online a crescut cu 25%. ING a introdus de curând posibilitatea de a copia detaliile cardurilor direct din aplicaţia mobilă în paginile de autorizare plăţi ale comercianţilor, pentru o experienţă de shopping mai plăcută şi mai rapidă, conform unui comunicat remis redacţiei.

ING şi-a continuat strategia digitală şi a lansat un nou produs, cu atât mai relevant în contextul pandemiei Covid-19: asigurarea ING Health Protect, ce acoperă riscul de intervenţie chirurgicală ca urmare a unui accident sau a îmbolnăvirii, şi care poate fi încheiată 100% digital.

Producţia de credite ipotecare noi a crescut cu 21% în primul semestru al anului pe fondul interesului din ce în ce mai mare al românilor pentru spaţii de locuit mai generoase sau mai aproape de o zonă verde. Acest interes s-a tradus în creşterea cu aproape 50% a cererilor primite pentru programul Noua Casă.

La mijlocul lunii aprilie, divizia Business Banking din cadrul ING a anunţat că va continua să ofere finanţări sub umbrela programului IMM Invest şi în 2021. Până în luna iunie, ING a primit peste 4.000 de cereri, comparativ cu cele 7.500 înregistrate pe tot parcursul anului 2020. Valoarea creditelor aprobate în cele două luni şi jumătate de funcţionare a programului în acest an este similară celei înregistrare la nivelul întregului an 2020. În consecinţă, ING Bank a solicitat suplimentarea plafonului alocat pentru a continua să ofere şi această opţiune de finanţare până la sfârşitul anului.

În ceea ce priveşte procesul de digitalizare a instrumentelor dedicate antreprenorilor, ING a continuat procesul de migrare a clienţilor existenţi în aplicaţia destinată segmentului de business, unde 48% dintre log-in-uri au avut loc de pe dispozitive mobile.

Pe segmentul companiilor mari, al doilea trimestru a adus şi o nouă finanţare verde în portofoliul băncii. După ce anul trecut a intermediat prima emisiune de obligaţiuni verzi a NEPI Rockcastle, în aprilie 2021, divizia Wholesale Banking ING Bank România a transformat creditul standard acordat grupului într-unul "verde", cu o valoare de 100 milioane euro. Creditul standard, contractat iniţial în 2017 de NEPI - cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrală şi de Est, a devenit "verde" prin adăugarea unor componente de mediu, sociale şi de guvernanţă. Finanţarea a reconsolidat angajamentul celor două companii pentru promovarea tranziţiei spre o economie verde.

Acest lucru vine în contextul în care ING a anunţat recent că s-a alăturat alianţei bancare Net-Zero, cu scopul de a reduce emisiile de gaze de seră şi de a atinge emisii nete zero până în anul 2050. Ghidată de propria metodologie inovatoare Terra, ING îşi continuă strategia de a identifica oportunităţi pentru finanţare verde şi de a sprijini obiectivele sustenabile ale clienţilor prin soluţii financiare dedicate, cunoştinţe şi expertiză.

"Am început anul într-o notă pozitivă, care a marcat tot parcursul primului semestru. Observăm o încredere sporită a tuturor categoriilor de clienţi în revenirea economică, mulţi dintre aceştia reluându-şi planurile amânate din cauza pandemiei. În acest context pozitiv, portofoliul nostru de credite acordate precum şi cifra de afaceri au crescut, în vreme ce costurile cu provizioanele au scăzut semnificativ, ceea ce a condus la creşterea profitului cu aproape 20 de procente. De remarcat interesul susţinut al clienţilor pentru programul IMM Invest, valoarea creditelor aprobate în acest an ajungând în doar două luni şi jumătate la nivelul întregului an 2020.

Continuăm strategia noastră digitală, axată pe inovaţie şi experienţa clienţilor. Lucrăm permanent la diversificarea gamei de servicii şi produse digitale, iar de curând am lansat un nou produs disponibil direct din ING Home'Bank - asigurarea de sănătate ING Health Protect. Totodată, zilele acestea am lansat cardul virtual, un produs foarte util şi flexibil, disponibil deja în Home'Bank, care oferă de asemenea avantaje de securitate. Lunile ce vor urma vor aduce lucruri noi pentru clienţii cu apetit digital, dar şi pentru cei care vor să ia decizii de consum mai responsabile.

Nu în ultimul rând, sustenabilitatea este o prioritate pentru noi. Din acest semestru oferim primul nostru credit de nevoi personale "verde" dedicat persoanelor fizice, iar în segmentul companiilor continuăm să fim printre cele mai active şi implicate bănci în finanţările sustenabile.", a declarat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Conferinţa “Energia 2022”
Apanova
BTPay
Electromagnetica
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

04 Oct. 2022
Euro (EUR)Euro4.9471
Dolar SUA (USD)Dolar SUA5.0130
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.0700
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6906
Gram de aur (XAU)Gram de aur275.3715

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

ccib.ro
solarenergy-expo.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
thediplomat.ro
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro