Life is Hard S.A., prima companie românească de software şi insurtech listată la BVB, sub
simbolul LIH, anunţă semnarea a trei noi contracte de finanţare europeană, fiecare cu o
valoare de 1 milion de euro, care vor fi derulate în următorii trei ani, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Acestea reprezintă prima tranşă dintr-un plan strategic de investiţii estimate la 10 milioane de euro, cu obiectivul de a accelera digitalizarea şi profesionalizarea industriei de asigurări din România şi Europa Centrală.
Noile finanţări vizează dezvoltarea profesională a peste 900 de experţi în vânzări din linia de
business Tomorrow, dedicată soluţiilor software pentru industria de asigurări.
24Broker pregăteşte lansarea SalesX - reţeaua educaţională a noii generaţii de agenţi
Odată cu semnarea acestor proiecte, 24Broker anunţă şi pregătirea lansării unei platforme
educaţionale gamificată - SalesX, care îşi propune să formeze şi să certifice mii de agenţi de
asigurări în următorii ani. Platforma va fi complet digitală şi se bazează pe principii de învăţare aplicată, competitivă şi etică.
Ce aduce SalesX:
-Cursuri scurte, centrate pe produse şi scenarii reale
-Provocări săptămânale, badge-uri şi clasamente
-Evaluări ale agenţilor, identitatea profesională digitală a fiecărui agent
-Integrare directă cu 24Broker, sistemul de operare pentru agenţii colaboratori
„Cu SalesX construim o reţea profesională, etică, digitală şi scalabilă. Este începutul unei
schimbări sistemice în industria de asigurări. Investim constant în oameni, pentru că ei sunt
principalul motor al schimbării. Prin noile proiecte, consolidăm un ecosistem orientat spre
performanţă, inovaţie şi impact real în industrii-cheie. Strategia noastră de dezvoltare
sustenabilă include nu doar tehnologie, ci şi educaţie aplicată - un element esenţial în misiunea noastră de a transforma digital sectoare economice vitale”, a declarat Cătălin Chiş, CEO LIH, Co-iniţiator 24Broker
Potrivit comunicatului, lansarea SalesX va marca şi începutul reinventării platformei 24Broker, care îşi extinde misiunea dincolo de distribuţia digitală. În următorii 3 ani, 24Broker va deveni nucleul unui ecosistem reputaţional complex, care cuprinde:
-Infrastructură operaţională pentru agenţii parteneri
-Identitate profesională, scoruri reputaţionale şi acces diferenţiat la produse
-Asistenţi digitali AI, scoring automat, decizii contextuale
-Infrastructură blockchain pentru trasabilitate, audit şi încredere
24Broker devine, astfel, prima platformă românească care nu doar digitalizează vânzarea de
poliţe, ci construieşte o infrastructură deschisă pentru o întreagă generaţie de profesionişti.
Prin aceste acţiuni, LIFE IS HARD îşi propune:
-să crească capacitatea de scalare a soluţiilor proprii în pieţele ţintă - asigurări, telecom, ICT;
-să integreze competenţe avansate de vânzare în cadrul echipelor operaţionale;
-să contribuie activ la digitalizarea relaţiei dintre companii şi clienţi, prin profesionişti bine
pregătiţi şi conectaţi la noile realităţi ale pieţei.
De asemenea, iniţiativele LIFE IS HARD au rolul de a consolida rolul de key digital partner pentru industria asigurărilor, reafirmându-şi angajamentul de a construi un ecosistem digital care oferă nu doar tehnologie, ci şi mai multă viaţă: timp, eficienţă şi încredere pentru toţi cei implicaţi. În viziunea LIFE IS HARD, More Life înseamnă soluţii scalabile care pun oamenii în centru şi transformă digitalizarea într-un sprijin real pentru dezvoltare sustenabilă.