MACRO NEWSLETTER 30 octombrie 2015

Ziarul BURSA #Internaţional / 30 octombrie 2015

MACRO NEWSLETTER 30 octombrie 2015

Vânzările retail din Norvegia au scăzut neşteptat în septembrie 2015, cu o rată lunară de 0,8%, după un declin de 0,2% în luna precedentă, iar scăderea anuală a fost de 0,3%, după o creştere de 0,8% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare au crescut cu o rată anuală de 0,3%, după o creştere de 0,6% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,2%, iar vânzările de combustibil auto au crescut cu o rată anuală de 0,1%, după un avans de 8,2% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 3,1%.

(sursa: Statistics Norway)

Vânzările retail din Irlanda şi-au temperat creşterea anuală în septembrie 2015, până la 8,6%, de la 8,7% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,3%, după un declin de 4,3% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare au crescut cu o rată anuală de 1,4%, în condiţiile unei scăderi lunare de 2,2%, iar vânzările de produse nealimentare au crescut cu o rată anuală de 10,6%, pe fondul unui avans lunar de 0,6%. Vânzările de combustibili auto au crescut cu o rată anuală de 2,7%, în condiţiile unui avans lunar de 0,6%.

(sursa: CSO)

Preţurile de consum din Australia şi-au menţinut creşterea anuală la 1,5% în T3 2015, pe fondul unei creşteri trimestriale de 0,5%, după un avans de 0,7% în trimestrul precedent. Preţurile alimentelor şi-au temperat creşterea anuală până la 0,2%, de la 1,3% în trimestrul precedent, în condiţiile unei creşteri trimestriale de 0,1%, iar preţurile utilităţilor şi-au accelerat creşterea anuală până la 2,7%, de la 2,5% în trimestrul anterior, pe fondul unei creşteri trimestriale de 0,6%.

(sursa: ABS)

Vânzările retail din Spania şi-au accelerat creşterea anuală în septembrie 2015, până la 4,3%, de la 3% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,6%, după un avans de 0,1% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare au crescut cu o rată anuală de 0,2%, după un declin de 0,8% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,5%, iar vânzările de produse nealimentare şi-au accelerat creşterea anuală până la 5,8%, de la 4,3% în luna anterioară, pe fondul unui avans lunar de 0,7%. Vânzările de combustibili auto şi-au temperat creşterea anuală până la 7,4%, de la 8,6% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 2,3%.

(sursa: INE)

Vânzările retail din Suedia au crescut sub aşteptări în septembrie 2015, cu o rată lunară de 0,7%, după un declin de 0,8% în luna precedentă, iar creşterea anuală s-a accelerat până la 3,7%, de la 1,8% în luna anterioară. Vânzările bunurilor de consum curent au crescut cu o rată anuală de 1,1%, după un avans de 1,3% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,3%, iar vânzările bunurilor de consum durabile şi-au accelerat creşterea anuală până la 5,7%, de la 2,2% în luna anterioară, pe fondul unui avans lunar de 1,6%.

(sursa: SCB)

Apanova
BTPay
Electromagnetica
DIGI
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

29 Noi. 2022
Euro (EUR)Euro4.9184
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7383
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9890
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6933
Gram de aur (XAU)Gram de aur267.3958

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro