MAGNOR, holding cu acţionariat 100% românesc, a inaugurat o nouă locaţie în Cluj-Napoca, în Iulius Mall, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Lansarea noului spaţiu comercial face parte din strategia de extindere a reţelei de magazine în centre urbane-cheie din România şi totodată marchează consolidarea prezenţei naţionale a companiei.
„Cluj-Napoca este unul dintre cele mai dinamice oraşe ale ţării şi un punct de interes strategic pentru MAGNOR. Deschiderea primului magazin în acest oraş vine ca un pas firesc în planurile noastre de dezvoltare. Am ales Iulius Mall pentru vizibilitatea şi accesibilitatea pe care le oferă, dar şi pentru a ne adresa unui public conectat la tendinţele actuale de consum. Suntem convinşi că noul magazin, cu un design modern şi orientat spre clienţi va deveni rapid un loc de referinţă pentru clujeni”, spune Cosmin Popovici, CEO MAGNOR.
Spaţiul comercial lansat recent oferă toate categoriile de produse şi servicii ale companiei. În zona de retail, magazinul are o ofertă variată de bijuterii noi din aur şi cu diamante, precum şi electronice şi produse de lux pre-loved. Mai mult, consumatorii au acces la micro-creditare pe termen scurt, tip amanet şi la operaţiuni de schimb valutar.
Amenajarea locaţiei se aliniază noului concept de design al brandului, creat pentru a oferi o experienţă modernă, transparentă şi confortabilă, în linie cu standardele internaţionale de retail. „Configurarea modernă a spaţiului este o investiţie în calitatea interacţiunii cu clienţii, dar şi în eficienţa operaţională”, subliniază directorul general al companiei.
Analizele interne ale MAGNOR şi istoricul vânzărilor de pe platforma de retail a companiei indică un interes crescut al clujenilor atât pentru aurul de investiţii, cât şi pentru electronice şi produse de lux pre-loved - segment în expansiune datorită sustenabilităţii şi raportului avantajos între preţ şi calitate.
Potrivit sursei, lingouri de aur cu o puritate de 999,9 ‰, de diverse gramaje, produse de RAFINOR, liderul industriei de prelucrare a metalelor preţioase din România, sunt disponibile şi în magazinul din Cluj. De asemenea, programele de buy back pentru electronice, care permit achiziţia de produse mai performante la preţuri avantajoase rulează şi în centrul comercial din Cluj.
„Oferta noastră se adresează atât celor care caută bijuterii sau electronice la preţuri competitive, cât şi celor care privesc achiziţia prin prisma investiţiei. O geantă sau un ceas de lux, la fel ca un lingou de aur reprezintă investiţii inteligente, sustenabile şi avantajoase financiar. În acest fel, continuăm să le oferim clienţilor noştri oportunităţi sigure şi diversificate, adaptate nevoilor lor”, mai spune Cosmin Popovici.
Cu o experienţă de peste 17 ani pe piaţa de profil şi prezentă în toate marile oraşe ale ţării, MAGNOR are ca obiectiv, în 2025, continuarea planurilor de dezvoltare. În ce priveşte rezultatele financiare, compania a raportat pentru primul semestru al anului o cifră de afaceri dublă şi profituri de aproape trei ori mai mari comparativ cu primul semestru de anul trecut. Astfel, cifra de afaceri a crescut cu aproximativ 90%, ajungând la 115 milioane lei în 2025, de la 61 milioane de lei în 2024. Profitul net a înregistrat o valoare de aproape trei ori mai mare în primele şase luni din 2025, comparativ cu perioada similară a anului trecut - a ajuns la 8,4 milioane lei în 2025, de la 3,5 milioane de lei în 2024, reflectând o creştere de 141%. În ceea ce priveşte profitabilitatea operaţională (EBITDA), aceasta a ajuns la 12,4 milioane lei în semestrul întâi, de la 5,2 milioane de lei în aceeaşi perioadă din 2024, marcând o creştere de 138%.
Opinia Cititorului