Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului (MEDAT) derulează, în perioada 21-27 iulie a.c., o campanie de promovare turistică a României în Doha, capitala Qatarului, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Campania beneficiază de expunere gratuită, oferită de Dooha Media - prima companie de media digitală integrată din Doha, specializată în publicitate outdoor şi în centre comerciale. Parteneriatul a fost încheiat în urma întâlnirilor şi discuţiilor purtate de reprezentanţii MEDAT şi cei ai companiei din Qatar, cu ocazia participării la târgurile internaţionale de turism din prima parte a acestui an. Iniţiativa marchează, astfel, un pas concret în direcţia consolidării prezenţei României pe pieţele turistice din zona Golfului.
„Qatarul se află într-un moment de expansiune economică accelerată, cu o prezenţă semnificativă a companiilor multinaţionale şi un accent tot mai puternic pe industriile creative, inovative şi de tehnologie. Într-un astfel de context, o campanie de promovare a României, desfăşurată în spaţii de maximă vizibilitate, devine o oportunitate pentru turismul românesc de incoming. Am identificat această posibilitate la FITUR Madrid, într-o întâlnire directă cu echipa Dooha Media, şi am reuşit să negociem o expunere gratuită, timp de o săptămână, pe unele dintre cele mai atractive suporturi media din Doha. Prin această acţiune, ţintim atât publicul local, cât şi numeroasa comunitate de expaţi are lucrează şi locuiesc în Qatar - oameni activi, interesaţi de călătorii, mai ales în condiţiile în care există zboruri directe între Bucureşti şi Doha”, a declarat Marian Văduva, consilier al Serviciului Marketing şi Reprezentare - Direcţia Generală Turism din cadrul MEDAT.
Clipurile video de promovare a României, realizate de Charlie Ottley şi deţinute din punct de vedere al drepturilor patrimoniale de autor de către MEDAT, vor fi difuzate în două formate: pe durata weekendului, pe ecranele curbate exterioare ale Tawar Mall - unul dintre cele mai mari şi moderne centre comerciale din Qatar, situat strategic pe traseele principale de tranzit şi business -, iar timp de o săptămână, pe ecranul ICONO, amplasat într-una dintre cele mai circulate intersecţii din Doha.
Potrivit sursei, campania urmăreşte atingerea unor obiective cheie, printre care:
-Creşterea vizibilităţii internaţionale a României ca destinaţie turistică;
-Stimularea interesului turiştilor din regiunea Golfului;
-Generarea de noi oportunităţi de colaborare între actorii din turismul românesc şi agenţii internaţionale, în special din zona arabă.
România nu a mai fost prezentă cu un stand naţional la manifestări expoziţionale din regiunea Golfului din anul 2019, ceea ce face cu atât mai relevantă această acţiune de relansare a interesului regional pentru destinaţiile româneşti.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 23.07.2025, 07:04)
Da, cred că de abia așteaptă să vină la Marea Neagră. Turism fac fetele și băieții care călătoresc inutil pe banii noștrii.