Nhood, companie de servicii şi soluţii de real estate integrate, prezentă în 10 ţări europene, inclusiv în România, îşi extinde parteneriatul strategic cu URBANO Group, dezvoltatorul proiectului Urbano Shopping & Living din zona metropolitană Cluj, prin preluarea mandatului complet de Property Management Integrat pentru cel mai mare parc comercial din Transilvania - Urbano Shopping & Living, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
După un prim mandat de succes, în care Nhood a fost desemnat şi continuă să fie agent exclusiv pentru comercializarea proiectului de retail (leasing), colaborarea evoluează acum către o etapă operaţională, în care compania va asigura administrarea completă a proprietăţii, coordonarea operaţiunilor zilnice, conceperea şi implementarea strategiei de marketing.
„Noul mandat consolidează parteneriatul nostru strategic cu URBANO Group şi marchează o etapă importantă în evoluţia proiectului. Prin expertiza noastră integrată în property şi facility management, leasing şi marketing operaţional aducem o abordare completă, practică şi adaptată specificului fiecărui proiect. Urbano Shopping & Living este un exemplu relevant de cum putem crea un proiect comercial care să aducă valoare atât pentru proprietar, dar şi pentru comunitate”, a declarat Răzvan Ciobanu, Head of Property Retail, Nhood România.
„Ne bucurăm să continuăm colaborarea cu echipa Nhood, acum într-o formă extinsă, ce acoperă întreg spectrul de servicii operaţionale. Avem încredere că expertiza lor în administrarea centrelor comerciale şi orientarea spre performanţă vor aduce valoare adăugată chiriaşilor şi comunităţii din jurul proiectului Urbano Shopping & Living. Pentru un proiect premium, colaborăm cu parteneri premium!”, a declarat Ciprian Comşulea, Executive Manager Urbano Group.
Dezvoltat pe un teren de 25 de hectare situat pe teritoriul comunei Floreşti, în inima Zonei Metropolitane Cluj, Urbano Shopping & Living este un retail park urban, conceput ca un spaţiu de lifestyle pentru comunitate, ce îmbină comerţul, serviciile şi zonele de experienţă. Proiectul are o suprafaţă totală de aproximativ 15.500 m² de spaţii comerciale, la care se adaugă peste 1.000 m² de unităţi tip restaurant drive-thru, şi reuneşte branduri internaţionale, operatori locali şi concepte moderne de retail. Prin amplasare, mixul de funcţiuni şi designul integrat, Urbano Shopping & Living va deveni un nou pol comercial şi de lifestyle pentru întreaga regiune a Clujului, cu un impact pozitiv asupra dezvoltării economice şi sociale a comunităţii.
Prin acest nou mandat, Nhood va gestiona toate activităţile operaţionale ale proiectului: de la administrarea relaţiei cu chiriaşii şi gestionarea contractelor, până la coordonarea mentenanţei, controlul calităţii şi managementul incidentelor. Compania va elabora bugetele anuale, va asigura facturarea şi colectarea creanţelor, precum şi raportarea financiară detaliată către proprietar. De asemenea, echipa Nhood va implementa strategia de marketing operaţional şi activări locale, susţinând interacţiunea permanentă între proiect şi comunitate.
Pentru Nhood, acest parteneriat confirmă poziţia companiei ca unul dintre principalii furnizori de servicii integrate din domeniul real estate, capabil să acopere întregul ciclu de viaţă al unui proiect - de la dezvoltare, transformare şi regenerare urbană, până la închiriere, comercializare şi administrare şi crearea unei comunităţi. Prin preluarea mandatului de Property Management pentru Urbano Shopping & Living, Nhood aduce în Transilvania o viziune modernă de administrare comercială, bazată pe eficienţă operaţională, relaţii de încredere cu chiriaşii şi sustenabilitate.

















































Opinia Cititorului