Preşedintele ales Nicuşor Dan a fost primit, duminică, de premierul polonez, Donald Tusk, cu ocazia vizitei pe care o efectuează în această ţară, informează Agerpres.
Cancelaria premierului Poloniei a anunţat, duminică, pe Facebook, că întâlnirea celor doi oficiali este în desfăşurare.
Nicuşor Dan urmează să participe la marşul "Milionului de Inimi", care va avea loc Piaţa Bankowy şi în cadrul căruia va susţine un discurs.
Preşedintele ales a anunţat sâmbătă această vizită în Polonia, pentru a participa la un eveniment electoral în sprijinul candidaturii primarului Varşoviei, Rafal Trzaskowski, la alegerile prezidenţiale din această ţară.
"Da. Am fost invitat în ultima mea zi în care nu sunt preşedinte. La invitaţia colegilor polonezi, o să merg la un eveniment electoral care să-l sprijine pe candidatul democrat, primarul Varşoviei în alegerile prezidenţiale", a precizat Nicuşor Dan.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 13:06)
2 sorosisti fericiti
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 13:20)
Nu înțeleg exact ce vrei sa zici, îmi explici te rog?
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 13:30)
Daca,nu intelegi,
din pacate nu am ce explica,
esti total habarnist in politica.
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 13:32)
Ce rost ar avea sa ti se explice ca tot nu inelegi nimic si raspunzi dupa aia cu ceva de distragere de genul ""si Guatemala a avut alegeri"
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 13:41)
Personaje limitate intelectual insistă să clameze că Soros ar fi un bau bau. In loc sa admire un om a cărui familie a avut parte de plăcerile 'suveranistului Horthy', care ulterior a reușit în viața și a încercat să învețe tantalaii, ce înseamnă regimul totalitar, continua sa repete o placa instrumentată de aceste regimuri care au fost și se simt amenințate de ceea ce a reprezentat linia Soros. Interesat că poveștile pro-Moskva nu ii deranjează pe 'tontălăi', dar se dau mari români.....
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 13:50)
ăstuia de la 1.4:
cine e roman se dă roman cat vrea, dar ce i cu tine aici, mergi dragă la kiev ca e nevoie, nu mai suge aici de la noi
1.6. Mda (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de Oarecare în data de 25.05.2025, 14:00)
Nea Soros e de "admirat" din multe motive printre care specula ordinară din 1992 la bursa londoneză împotriva lirei sterline și susținerea emigrației ilegale în Europa.
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 14:33)
iar s-a activat unul cu 2 neuroni
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 14:44)
Nu "explici" pt ca nu ai ce explica, nici tu nu știi ce vrei sa zici. Zi ce înseamna sorosist, hai sa vedem dacă ai primit doar indicații sau au venit și explicate.
Apropo, vezi va idolul vostru V. Orban tot cu ajutorul fundatiei Soros s-a educat și a crescut. L-au învățat ăia gratis ce înseamă cunoașterea, libertatea și gândirea critica, iar el a știu perfect după aceea unde sa taie și ce sa închidă pt a-i lipsi pe maghiari de ele. Normal ca Soros e dușman acum, suportul educativ de calitate ar face maghiarii sa vadă ca Demos Kratos, puterea poporului, a devenit Autos Kratos, autocratie, cu puterea în mâinile unui singur om.
Economic, maghiarii erau mult peste noi înainte de Orban și cu perspective mai bune, acum i-am depășit, chiar de ceva timp, cu toată corupția noastră, deci îți dai seama ca la ei e și mai multă corupție.
Și pentru ca ești roman adevărat, hai sa te întreb ceva pe subiect. Ce părere ai ca acum în școlile din Budapesta se învață o istorie distorsionata, revizionista, în care Transilvania nu e România, e asa zisul Ținut Secuiesc, parte din Ungaria mare, iar maghiarii au fost și sunt oprimati? Caz real semnalat de presă zilele astea. In articol, un cuplu de români stabilit în Budapesta arată cum s-a schimbat educația după ce Orban a desființat ministerul educației și a trecut școlile sub tutela unor fundații religioase. Copii lor, copii români, învață la școală antiromânisme. Învață despre Transilvania pământ unguresc, învață ura fata de străini, care în cazul de față sunt chiar compatriotii lor. Chiar te rog să ne spui părerea ta pe subiect.
1.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 15:06)
La 1.8 s a activat ălălalt cu 0,5 neuroni care ne explica cu aere de profesor de istorie universala cum e in Ungaria (prin pisma lui),
lasa ne draga, nu intereseaza ce scrii tu ca nu prezinta incredere,
daca vrem sa vedem care e situatia in Ungaria ne vom adresa unor materiale competente si neutre
1.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 15:51)
Opinia 1.1 ,1.2,acelasi individ,sa pareti mai multi!Adevarul este ca sunteti in minoritate pe aici si recurgeti la asemenea tertipuri gen Simion,Georgescu!Cine se aseamana,se aduna
1.11. Mda (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de Oarecare în data de 25.05.2025, 16:05)
Nu e pentru 1.2. Răspunsul a fost ca reacție la un mesaj eliminat pe bună dreptate.
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 16:07)
ăsta de la 1.10
după ce iti iei calmantele si iesi din criză,
incearcă sa citesti ADEVARUL descris de cineva la 1.6, incerc sa te ajut in disperarea ta, uite mai jos din presa de specialitate cum a fost (problema e că e in engleză, de la modul de grăjdar cu care te exprimi nu vei putea probabil să intelegi, nu contează):
"By September 16, 1992, the day of Black Wednesday, Soros's fund had sold short more than $10 billion in pounds, profiting fr om the UK government's reluctance to either raise its interest rates to levels comparable to those of other European Exchange Rate Mechanism countrieso rfloat its currency.
Finally, the UK withdrew fr om the European Exchange Rate Mechanism, devaluing the pound. Soros's profit on the bet was estimated at over $1 billion. He was dubbed "the man who broke the Bank of England". The estimated cost of Black Wednesday to the UK Treasury was £3.4 billion." - asta a facut criminalul Soros
1.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 16:41)
„Nu regret ceea ce am făcut. Dacă nu o făceam eu, o făcea altcineva.”
— George Soros
El a speculat o problemă deja existentă: poziția lirei în Mecanismul ERM era nesustenabilă. Mulți economiști și investitori observaseră acest lucru, dar Soros a fost cel mai agresiv și curajos în a acționa.
Banca Angliei a ales să mențină artificial lira la un nivel care nu reflecta realitatea economică, ceea ce a creat vulnerabilitatea.
Pe voi va deranjeaza ca Soros e pro democratie, pro educatie, pro drepturile omului. pro libertate.
1.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 16:53)
1.13 amin, dormi in pace
1.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.14)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 16:54)
1.12 nu se refera la 1.10 actual, ci la 1.10 care a fost sters
1.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 16:57)
Tot ce am scris la 1.8 e factual verificabil, chiar te rog sa demonstrezi contrariul.
Pana acum n-ai explicat nimic, zici de alții ca "nu prezintă încredere", dar te compromiti singur prin limbaj și atitudine agresiva.
Te invit iar sa explici, vino cu materialele alea competente și neutre.
Da, Soros a fost investitor, a văzut o oportunitate și a profitat, moral discutabil, ca banii nu au miros, dar totul legal. Da, a ieșit foarte prost pt Anglia (ca nu și-au făcut treaba, la fel cum nici parlamentul nostru nu a ligiferat la timp și a apărut achitarea tuturor dosarelor importante prin prescripție). Dar vad ca măcar banii aia i-a folosit încercand sa educe lumea, sa ajute cumva. Efectiv a plătit burse la scoli bune pt mii de elevi, cu singura conditie contractuala de a termina cursurile și de a obține o diploma.
Te mai întreb ceva cu ocazia asta :
Ce părere ai ca Simion și Aur, care au promis ca anulează subvenția sau fac spitale din banii de subvenție pt partide, adică bani din taxele noastre, au plătit 1.5 mil dolari pt lobby de imagine în SUA? Și cât crezi ca realiza cu banii ăștia asociația Dăruiește Viata, spre exemplu, dacă ii donau lor în loc sa ii cheltuiască aiurea?
1.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 17:09)
Nu am chef să mă bag aici in speculatii de berărie care sa dureze toata noaptea,
faptele se gasesc in literatură, cine are dreptate sau nu e interpretarea liberă a fiecaruia
1.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.17)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 17:40)
„Societatea deschisă” este un concept filozofic și politic promovat de George Soros prin fundațiile sale, dar ideea originală aparține filozofului Karl Popper, pe care Soros îl admiră profund.
???? Ce este o societate deschisă?
O societate deschisă este o societate în care:
Guvernarea este transparentă și responsabilă în fața cetățenilor.
Drepturile omului și libertățile fundamentale (libertatea de exprimare, de asociere, religioasă etc.) sunt protejate.
Minoritățile sunt respectate și incluse în viața publică.
Puterea nu este concentrată într-un singur om sau grup și este verificabilă democratic.
Oamenii pot contesta politicile guvernamentale, fără frică de represiune.
Karl Popper a contrastat societatea deschisă cu societatea închisă, IZOLATIONISTA, care este dogmatică, autoritară și nu acceptă critica sau schimbarea.
1.19. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.17)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 17:49)
În primul rand îți mulțumesc pt schimbarea de limbaj, îmi pare bine că putem comunica cu scopul de a ne intelege.
Te-am rugat să explici tocmai pentru că vreau să îți înțeleg poziția, ce încerci sa ne transmiți.
Nu e despre cine are dreptate, faptele au dreptate. Orice am zice și eu și tu, contractul de 1.5 mil exista, l-a arătat administrația SUA, la fel cum e foarte adevărat și ca Soros a făcut o căruță de bani pe spatele ignorantei Angliei.
Încerc sa înțeleg cum pornind de la aceleași fapte(dacă ai altele noi, neștiute, te rog sa le expui) ajungem la concluzii și poziții radical diferite.
Vreau sa fie bine pentru amândoi, deci poziția ta contează. Cum poți asculta/înțelege/sustine/aju ta pe cineva dacă nu vreau sa spună ce îl doare, ce are nevoie?
Sa ai o seara frumoasa!
1.20. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.19)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 18:23)
Si tie o seara frumoasa
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 13:10)
Se pare ca premierul polonez stiind ca are in fata un om intreg la minte la scutit pe acesta (Nicusor Dan) de imbecilitatile eterne ca "ne ataca Rusia maine pe toti, vai Romania e in pericol iminent, vom sprijini ucraina atata timp cat va fi necesar, dar mai bine dati voi, ca noi asiguram flancul"
- grupa mica gradinita de sector
3. Mda
(mesaj trimis de Oarecare în data de 25.05.2025, 13:26)
Este prima gafă de politică externă a președintelui ales. Să susții fățiș un candidat sau altul dintr-o țară terță.
Urmează probabil și o vizită la Kiev pentru prezentarea omagiilor :) și a susținerii necondiționate.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 13:43)
magar rusofil ca intotdeauna
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 13:45)
Exceptional comentariul de la 3, inteligent, bravo !
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 14:14)
Da, am râs și eu la mesajul 3. O fi muzician omul cu terța. Terță față de ce sau de cine??? La 3.1 s-a pus placa. Mai comenta cineva mai sus că a se scuti cu plăcile de-o parte sau de alta, de fapt aceiași slujbași de-o aceeași parte a incompetenței.
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 14:29)
Daca "ai ras si tu" de mesajul 3. nu stai bine de loc intelectual, nimeni n a ras, ci l a caracterizat ca inteligent, ceea ce chiar este,
aia cu "terța" e neimportanta, miezul conteaza,
tu esi propagandist kievist? iar alea cu gramatica, vai ce penibil
4. fără titlu
(mesaj trimis de esop în data de 25.05.2025, 13:49)
Presedintele Poloniei nu are o functie executiva in stat .Donald Tusk este conducatorul de facto al Poloniei .Nicusor Dan nu face altceva decit sa isi ofere sprijinul in alegeri viitorului Presedinte polonez doar spre a contracara iluzia numita suveranism si doar spre a arata cum poate fi invins si a doua oara Simion cel care a fost plecat, chiar in campania sa electorala, la Varsovia .Vedem astfel formarea unui TRIO Nicusor Dan , Peter Magyar si Donald Tusk, ce vor fi parte a noului concept est european cu privire la Ucraina care va dezvolta imediat intrarea Ucrainei si a Rep .Moldova in UE. In Ungaria , prietenul lui Simion numit Orban, va pierde in 2026 alegerile si noul trio format, la care se vor aduga si Zelenski si Maia Sandu , vor deveni uniti o noua putere est europeana sprijinita de Franta ce deja are un contract de aparare reciproca cu Polonia .In Romania Franta va dubla puterea nucleara a romanilor aducind si o brigada noua de lupta si avioanele sale Rafale dublind astfel scutul de de la Deveslu care are noi capacitati de lovire asimilitate cu vectorii tactici nucleari asa cum de multa vreme ne-a anuntat chiar Putin .Partea de nord est a Europei se va afla sub comanda germana iar estul si sudestul sub comanda franceza . Practic devenim un scut imbatabil si inexpugnabil o data cu aderarea unei parti din Ucraina la UE jocul este deja inchis si Rusia face doar ceea ce va spuneam inca de acum trei ani .Rusia va forta crearea unui perimetru de demarcatie lung de 1000 de km si lat de 30 - 40 de km supus oricind loviturilor nucleare tactice si de o parte si de alta , in caz de nevoie .Un pamint pustiu nelocuit ce poate deveni nelocuibil daca nu se respecta tratatele viitoare .
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 13:52)
Aoleu iar Escape cu capitolul 128...
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 14:07)
te doare dibla ?
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 14:16)
De ce , că-i putere a lui doi?
4.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 14:32)
Escape, la imaginatia ta ai castiga bani buni cu niste romane SF (si ne ai lasa si pe noi mai usor:):):):)
4.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 15:15)
esti ca fulgul
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 14:12)
Cred ca suntem blestemați sa avem asa președinți....
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 14:14)
tu sigur
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 14:34)
Profilul votanților lui Semeon conf. IA: În general, nivel de educație mediu sau scăzut (liceu, școală profesională).
Venituri mai mici, frustrați economic, proveniți adesea din zone dezavantajate sau afectate de migrație și lipsa locurilor de muncă.
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 14:39)
Lehamite.....
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 15:30)
Nici Simion, nici sustinatorii lui nu stiu sa piarda, ca niste copii de grupa mijlocie.
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 17:23)
Este una care tot intreaba ce-ia aia Sorosism si de ce-i rau ? inseamna , ideologie de gen , diversitate , lgbt , woke , trans , egalitate de gen etc , haos cu de toate , in loc de oameni pregatiti admisi prin concurs,punem persoane care impartasesc aceasta ideologie haotica .si daca tot nu a inteles ii reamintesc ca idolul ei G Soros are poza lui in toate garile si aeroporturile din UK impreuna cu toti borfașii interzisi sa intre in ac țara .
9.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 17:36)
Ca lumea, simplu si clar, mai buna decat toate aiurelile postate mai sus la un loc,
BRAVO !
9.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 17:43)
„Societatea deschisă” este un concept filozofic și politic promovat de George Soros prin fundațiile sale, dar ideea originală aparține filozofului Karl Popper, pe care Soros îl admiră profund.
???? Ce este o societate deschisă?
O societate deschisă este o societate în care:
Guvernarea este transparentă și responsabilă în fața cetățenilor.
Drepturile omului și libertățile fundamentale (libertatea de exprimare, de asociere, religioasă etc.) sunt protejate.
Minoritățile sunt respectate și incluse în viața publică.
Puterea nu este concentrată într-un singur om sau grup și este verificabilă democratic.
Oamenii pot contesta politicile guvernamentale, fără frică de represiune.
Karl Popper a contrastat societatea deschisă cu societatea închisă, IZOLATIONISTA care este dogmatică, autoritară și nu acceptă critica sau schimbarea.
9.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 17:47)
Este una care tot intreaba ce-ia aia Sorosism si de ce-i rau ? inseamna , ideologie de gen , diversitate , lgbt , woke , trans , egalitate de gen etc , haos cu de toate , in loc de oameni pregatiti admisi prin concurs,punem persoane care impartasesc aceasta ideologie haotica .si daca tot nu a inteles ii reamintesc ca idolul ei G Soros are poza lui in toate garile si aeroporturile din UK impreuna cu toti borfașii interzisi sa intre in ac țara .
9.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 18:34)
diversitatea e reala izolatinistule.
ca nu suntem clone. si nici nu suntem in patul lui procust.
vezi Star Wars , cel mai iubit film din toate timpurile.
9.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 19:06)
nu numesti persoane pe baza de diversitate , ci pe valoare , nebuno !
9.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 19:34)
cei cu 4 clase pun valoare pe.. valoare?
9.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.05.2025, 21:35)
Da, dar daca toate sunt duse la extrem,majoritatea devine marginalizata,este considerata anormala!Se ajunge tot la extremism,la un extremism de stanga!Gloata a sesizat pericolul si la noi si in momentul in care unul precum Georgescu le-a suflat in ureche ceea ce le-a convenit sa auda,au dat-o pe extremism de dreapta fara sa-si dea seama.Acum cu astia de stanga om mai scoate-o noi la capat,extremistii de dreapta sunt o problema mult mai mare!Mai sunt si inculti pe deasupra,prostul te jigneste in felul sau iar desteptul in felul sau!Esti condus de prost,esti prostul prostului!