Conferinţa internaţională “Finanţarea Infrastructurii prin mecanismele Pieţei de Capital”Conferinţa internaţională “Finanţarea Infrastructurii prin mecanismele Pieţei de Capital”

O campanie fără egal!

DAN NICOLAIE
Ziarul BURSA #Politică /

O campanie fără egal!

Campania electorală pentru alegerile prezidenţiale a fost una fără precedent. Din nefericire, fără precedent în sens negativ. Toate regulile scrise şi nescrise au fost încălcate cu seninătate, copii, slujitori ai Bisericii, bătrâni, bolnavi, animale ajungând, cu voie sau fără voie, în această campanie electorală, începută cu mult înainte de startul oficial.

Mai mult ca niciodată, o întreagă pleiadă de oameni politici care şi-au făcut campanie cu sârg, în ultimii doi ani, nu au mai ajuns la proba votului din diverse motive. În capul acestei liste se află Crin Antonescu, fostul preşedinte al PNL, care în urmă cu doi ani, din poziţia de candidat al USL, era creditat cu cele mai mari şanse să-i succeadă în fruntea statului actualului preşedinte, Traian Băsescu. Cătălin Predoiu a avut, de asemenea, o întreagă campanie înainte de campanie, la fel şi Răzvan Mihai Ungureanu, în final ambii fiind convinşi să suţină un alt candidat. Sprijinit puternic de Traian Băsescu, Cristian Diaconescu nu a "dansat" decât o vară pentru PMP, fiind înlocuit pe ultima sută de metri de Elena Udrea. De asemenea, au mai fost şi alte candidaturi meteorice, sfârşite înainte de prima probă, aceea a strângerii de semnături. Cu toate aceste abandonuri, pe listele primului tur au existat nu mai puţin de 14 candidaţi.

Ocolită în bună măsură în ultimii 25 de ani, tema religiei unui candidat a fost aruncată de această dată în luptă, apartenenţa la un cult religios sau altul fiind, după caz, un merit personal sau o mare vină. În plus, absolut inexplicabil, ilegal şi imoral, mai mulţi preoţi au găsit de cuviinţă să se implice direct în lupta electorală, făcând campanie în faţa Altarului pentru un candidat, aducând astfel mari deservicii Bisericii Ortodoxe, atacată puternic în ultimele zile din această cauză.

Ilegală, folosirea copiilor în campania electorală aproape că a devenit o normalitate. Imagini cu candidaţi şi copii, unele chiar în interiorul unor şcoli sau grădiniţe, au umplut site-urile şi reţelele de socializare. Fără scrupule, politicienii au încercat să profite cât mai mult din punct de vedere electoral de inocenţa unor minori sau de inconştienţa celor care îi au în îngrijire. Mai mult, au existat candidaţi care şi-au scos la înaintare, fără probleme, chiar proprii copii.

Introducerea animalelor în campanie a reprezentat o altă noutate nedorită. Felul în care nişte biete necuvântătoare au fost folosite, unele dintre ele sfârşind pe "altarul electoral", ar trebui să fie cercetat cu mai multă atenţie de către autorităţi, cruzimea faţă de animale fiind drastic pedepsită în toată lumea civilizată. Există limite într-un demers politic, iar aceste limite au fost călcate în picioare.

Au existat de asemenea nenumărate atacuri la persoana candidaţilor, dar aceasta nu este o particularitate a actualei campanii, existând şi în trecut astfel de derapaje. Violenţa acuzaţiilor a reuşit să uimească. Cele mai cumplite acuze au fost aruncate în luptă, de la crimă până la trafic de organe, de la vânzare de copii până la sex cu minori şi viol. Nici soţiile şi părinţii celor implicaţi în lupta pentru preşedinţie nu au fost ocoliţi sau scutiţi de "baia cu noroi".

Partizanatul presei a fost, de această dată, mai mult decât evident. Întreaga tevatură iscată de organizarea unei confruntări între candidaţi în turul doi a pornit de la neîncrederea staff-urilor de campanie în bunele intenţii ale televiziunilor de ştiri. Imparţialitatea jurnalistică nici măcar nu a fost mimată.

Indiferent de rezultatul final al alegerilor, cetăţenii acestei ţări vor rămâne cu un gust foarte amar, după o bătălie electorală fără precedent prin nivelul coborât al desfăşurării ei.

Opinia Cititorului ( 2 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. O campanie mizerabila marca PSD.

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

    Fata cea mai elocventa a PSD si candidatului: sa ni se arate la TV in anul 2014 determinarea cu care, cu mic si mare, un sat de romi nevoiasi au fost "uniti in cuget si simtiri" sa nu voteze un strain de tara?? un neamt, de frica sa nu ajunga, din nou, la Bug! fapt pentru care au fost scosi in strada, cu mic cu mare, dotati cu cele trebuincioase, urcati in carute, pusi sa-si strige oful si culmea, pe fruntea unui magar (sau cal) prins la caruta era pusa o lozinca din care pe ecran se deslusea doar cuvantul Ponta. Offf! 

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay
Cotnari
Gala Anis
Leap

ENGLISH SECTION

more articles

Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS