O nouă campanie Kandia

C.I.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 26 martie 2007

Campania de imagine dezvoltată de McCann Erickson împreună cu echipa Kandia la sfârşitul anului trecut continuă şi în 2007. Campania, lansată sub conceptul "Simţi cum lumea toată se topeşte precum noua ciocolată Kandia", se adresează femeii moderne şi active, care obţine ceea ce vrea şi care se regăseşte, totodată, completă doar în cadrul cuplului.

Alexandra Chirica, Director Marketing Ciocolata Kandia-Excelent, a declarat: "Kandia este un brand care a sedus întotdeauna, care a provocat şi a oferit experienţe unice. Ca şi brand, Kandia conduce în consum pe segmentele de ciocolată albă şi ciocolată amăruie. Prin campania din acest an intenţionăm să creştem performanţele Kandia şi pe segmentul de ciocolată cu lapte".

Campania de imagine, extinsă ca şi medii de comunicare, a fost reluată începând cu luna ianuarie 2007. Kandia este mai aproape de consumatorii săi, înconjurându-i cu dragoste nu numai prin campania TV, ci şi prin advertoriale, OOH şi sampling. Pentru OOH, Kandia-Excelent a colaborat cu studioul Carioca. Acţiunea are şi o componentă de PR în 5 mari oraşe: Bucureşti, Timişoara, Braşov, Iaşi şi Constanţa.

Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

11 Aug. 2025
Euro (EUR)Euro5.0676
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3529
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3765
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8565
Gram de aur (XAU)Gram de aur469.8345

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
oaer.ro
targulnationalimobiliar.ro
romaniansecuritysummit.com
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb